![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høyre - her går og jeg håper det er fornuftig!
Hadde en bærbar runnung Windows 2000 (skal forkort å vinne 2k fra nå av). Uansett, det har et virus som ikke ville gå så jeg bestemte meg for å gjøre et format og re-installere som jeg har gjort før, og jeg er veldig datamaskinen literate (bygget min egen PC). En venn av meg har en OS kalt "Micro XP" som er en ekte strippet ut versjon av XP Pro, så jeg trodde jo jeg skal gi den en går imidlertid den ikke støtte mitt trådløse kortet drivere. OK jeg sier Glem så jeg gå og få min Windows Me CD-ROM, men ikke fikk insall det fra innsiden mikro XP fordi det fortsatt er en versjon av Windows XP, og du kan ikke nedgradere. En annen venn sa "ikke bry deg med meg det er crap" som jeg allerede visste, men ikke trodde jeg hadde en alternatvive. Han svært vennlig sendt meg en windows 2k CD (som det var en ex-arbeid laptop jeg ikke var i besittelse av en seier 2k CD) så han sendte meg sa CD. For å gjøre en lengre historie kort, jeg opprettet 4 Windows 2000 oppstart disker (disk 1 til disk 4) bruke et verktøy på seier 2k cd. Start datamaskinen med disketten i "dårlig disk I/O- erstatte disketten" eller noe langs disse linjene. Så jeg lastet ned en vinn 98 oppstartsdiskett fil og henger den på en diskett. Jeg starte datamaskinen med disketten Type R: \ I386 \ Winnt.exe og støvler til seier 2k oppsett. Men før den starter oppsettet det står "Setup caannot fullstendig fordi det ikke kan finne et sted å sette swap. Trykk ENTER for å avslutte" eller noe nær det. Så jeg prøvd ME CD igjen på off sjanse (nå jeg hadde 98 boot CD), men det sier noe om en MS-DOS-disk. Så fyren datamaskinen mennesker. a) Hva er dette swap b) Hva kan jeg gjøre Cheers Fyrene 'n' Gas mye verdsatt. Tom Min System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im ganske sikker swap er harddrive space satt av til å handle som ekstra ram, den brukes i linux, men jeg har ikke sett ikke i windows før
| |||
| |||
| Det er det jeg tenkte som når du setter opp Ubuntu kan du sette opp en partisjon som en swap. Hadde ikke dette problemet når du installerer Micro XP eller XP Pro på maskinen selv (grunn ikke bor hos XP Pro er fordi jeg allerede har aktivert det slik at den bare har 30 dagers bruk) |
|
| |||
| |||
| Mange tror swap er outdates inkludert Microsoft, im bruker 50 prosent av min 5 gig bytte fordi im kjøre en virtuell maskin |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke se hvorfor de får sin nikkers i en vri. Det er bare en liten harddisk @ 11GB men det er nok. |
|
| |||
| |||
| Hva bruker du datamaskinen til? hvis bare for å skrive og internett ect kan alltid installere Linux, det fungerer svært gamle maskiner i forhold til vinduer (og im ikke si dette på grunn av min nye funnet kjærligheten, det er sant: P) |
|
| |||
| |||
| Dette har også vært prøvd. Prøvde både Xubuntu og Ubuntu og verken arbeid på det. Xubuntu lastes oransje bakgrunn på skrivebordet, og deretter vil krasje. Ubuntu bare ikke belastningen. |
|
| |||
| |||
| Meldingen systemet spesifikasjoner, xubuntu er mindre krevende, men den trenger en 500 MHz prosessor og om 256meg RAM for å kjøre glatt, prøv feather linux eller jævla lite mislighold at im at vi kan finne en som fungerer, også hvis du vil prøve det nedlasting og brenne oppstartspartisjonen og atomvåpen iso dette vil tørke harddisken fullstendig og prøv en frisk installere |
|
| |||
| |||
| Systemet har en 600MHZ prosessor og 256MB RAM. Jeg ønsker Windows men ikke Linux, så det er mine brødre laptop og han er a) ikke brukes til linux og b) har masse bare Windows-programmer, og jeg vet jeg kunne installere vin (gjort det før), men det er bare mer problemfri (Jeg vet at ironi!) |
|
| |||
| |||
| ah, vel prøve oppstart og atomvåpen og en frisk installere |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installere Windows XP SP2 på 50 datamaskiner med Windows-distribusjon server | rocket7 | Windows-operativsystemer | 1 | 30 mai 2009 13:56 |
| Jeg trenger Windows 2000 Pro + XP Pro! | triathleterob | Windows-operativsystemer | 14 | 4 mai 2009 13:22 |
| Windows 2000 Pro Passord | Paddy101 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 7 oktober 2007 00:23 |
| Windows 2000 pro fabrikat nøkkel endre | Omer | Windows-operativsystemer | 1 | 2 oktober 2007 05:32 |
| Windows 2000 prof. | Omer | Windows-operativsystemer | 1 | 27 juli 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |