![]() |
|
| |||
| |||
| im virkelig virkelig virkelig sidder fast og i en stor big pickel! eller anden grund min pc cant installere Windows opdateringer i hav omkring 97 opdateringer klar til at blive installeret, men de plejer! Hjælp mig! = ( ok så im kører på XP Home Edition Service Pack 2 når jeg klikker for at opdatere dem det fungerer, og så kommer op med en boks, siger "følgende opdateringer kunne ikke installeres" og alle dem! meste KB ****** ting nogen form for hjælp på alle sine apreciated! |
|
| |||
| |||
| Har du forsøgt at gå til Start> Alle programmer> Microsoft Update> Og manuelt gør det? |
|
| |||
| |||
| yeah = ( det vil installere og sige gøre, men derefter går det følgende opdateringer, hvis det ikke installeres, så det ligger! der ikke gøres! = ( |
|
| |||
| |||
| Forsøgt at dreje din comp af via "Drej af" for at installere opdateringer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bruger du en legit version af Windows?
| |||
| |||
| I dont think so (oem) Jeg har bygget pc'en |
|
| |||
| |||
| Når du bygget pc'en har du købe en ny kopi af Windows XP? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kender du, hvis du har Sikkerhedsopdatering til Microsoft XML Core Services 4 0 i køen?
|
| |||
| |||
| ja frisk! og dunno |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Måske hvis du blot installere et par på atime i stedet for at gøre alle på once.This er sket for mig before.Install. NET Framework opdateringer prøv igen.