![]() |
|
| |||
| |||
| im echt echt echt echt geplakt en in een BIG BIG pickel! om wat voor reden mijn pc huicheltaal installeren van Windows-updates i hav ongeveer 97 updates klaar om te worden geïnstalleerd, maar ze gewoon! help me! = ( ok zo im draait op XP Home Edition Service Pack 2 Waneer ik klik op het bijwerken van hen werkt het en dan komt met een doos gezegde "de volgende updates kan niet worden geïnstalleerd" en zijn ze allemaal! meestal KB ****** dingen Hulp bij al haar apreciated! |
|
| |||
| |||
| heb je geprobeerd te Start> Alle programma's> Microsoft Update> En handmatig doen? |
|
| |||
| |||
| ja = ( het zal installeren en te zeggen dat gedaan maar dan gaat de volgende updates waar niet geïnstalleerd dus het ligt! er niet gedaan! = ( |
|
| |||
| |||
| Geprobeerd om uw comp via de "Draai van" om updates te installeren? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gebruikt u een legit versie van Windows?
| |||
| |||
| i dont think so (OEM) Ik bouwde de PC |
|
| |||
| |||
| Wanneer u de ingebouwde PC heb je koopt een nieuw exemplaar van Windows XP? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Weet u wanneer u Beveiligingsupdate voor Microsoft XML Core Services 4 0 in de rij?
|
| |||
| |||
| ja vers! en dunno |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Misschien als je gewoon installeren op een paar atime in plaats van het allemaal op once.This is er gebeurd met me before.Install. NET Framework updates probeer het opnieuw.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kan niet installeren van updates | duskmon10 | Windows besturingssystemen | 2 | 23 dec 2008 20:34 |
| Windows-updates | quincysw | Windows besturingssystemen | 7 | 20 okt 2008 12:56 |
| Hoe te blokkeren Windows-updates? | Sandra | Windows besturingssystemen | 2 | 26e sep 2008 11:30 |
| Windows-updates probleem | tmockingbird | Windows besturingssystemen | 8 | 28 apr 2008 04:56 |
| Windows-updates niet installeren | Lukee12 | Windows besturingssystemen | 7 | 27e sep 2007 19:03 |
| Thread Tools | |
| |