![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| im really really really stuck og i en stor stor pickel! annen grunn PCen skrånende installere Windows-oppdateringer i hav om 97 oppdateringer er klare til å bli installert, men de wont! hjelp meg! = ( ok så im kjører på XP Home Edition Service Pack 2 når jeg klikker for å oppdatere dem det fungerer og deretter kommer opp med en boks som sier "følgende oppdateringer kunne ikke installeres" og alle sammen! meste KB ****** ting hjelp til alle sine apreciated! |
|
| |||
| |||
| Har du prøvd å gå til Start> Alle programmer> Microsoft Update> Og manuelt gjør det? |
|
| |||
| |||
| yeah = ( det vil installere og si ferdig, men så går følgende oppdateringer som ikke er installert slik at den ligger! det ikke gjøres! = ( |
|
| |||
| |||
| Prøvd å gjøre om komp av via "Slå av" å installere oppdateringer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bruker du en legit versjon av Windows?
| |||
| |||
| jeg dont overveie så (OEM) i bygde pc |
|
| |||
| |||
| Når du bygde pc hadde du kjøpe en ny kopi av Windows XP? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vet du om du har Sikkerhetsoppdatering for Microsoft XML Core Services 4 0 i køen?
|
| |||
| |||
| ja frisk! og dunno |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanskje hvis du bare installere et par på atime i stedet for å gjøre alle til once.This har hendt meg before.Install. NET Framework oppdateringer og prøv igjen.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kan ikke installere oppdateringer | duskmon10 | Windows-operativsystemer | 2 | 23 desember 2008 20:34 |
| Windows-oppdateringer | quincysw | Windows-operativsystemer | 7 | 20 oktober 2008 12:56 |
| Slik blokkerer Windows-oppdateringer? | Sandra | Windows-operativsystemer | 2 | 26. sep 2008 11:30 |
| Windows-oppdateringer problem | tmockingbird | Windows-operativsystemer | 8 | 28 april 2008 04:56 |
| Windows-oppdateringer ikke installere | Lukee12 | Windows-operativsystemer | 7 | 27. sep 2007 19:03 |
| Thread Tools | |
| |