![]() |
|
| |||
| |||
| im verkligen verkligen verkligen fastnat i en stor stor pickel! av någon anledning min pc skränande installera Windows uppdateringar i hav om 97 uppdateringar klar att installeras, men de brukar! hjälp mig! = ( ok så im körs på XP Home Edition Service Pack 2 när jag klickar för att uppdatera dem det fungerar och sedan kommer upp med en ruta som säger "Följande uppdateringar kan inte installeras" och alla av dem! oftast KB ****** saker någon hjälp alls sin apreciated! |
|
| |||
| |||
| Har du provat att gå till Start> Alla program> Microsoft Update> Och manuellt göra det? |
|
| |||
| |||
| ja = ( det kommer att installera och säga gjort men därefter följande uppdateringar där inte installerat så det är! det inte gjort! = ( |
|
| |||
| |||
| Försökte vrida ditt komp av via "tur" att installera uppdateringar? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Använder du en äkta version av Windows?
| |||
| |||
| i dont think so (OEM) Jag byggde st |
|
| |||
| |||
| När du byggt st köpte du en ny kopia av Windows XP? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vet du om du har Säkerhetsuppdatering för Microsoft XML Core Services 4 0 i kön?
|
| |||
| |||
| ja färskt! och dunno |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kanske om du bara installera ett par på atime istället för att göra alla på once.This har hänt mig before.Install. NET Framework uppdateringar sedan försöka igen.