![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, litt å lese, men du var lei allikevel, ja? Jeg har mye problemer med å installere Windows 7 her. Dette er hva jeg har gjort så langt: Prøvd å installere ved oppstart fra platen, kom til der det står velge språk, så den neste skjermen står "Install Now", og jeg klikker på den. Et par sekunder etter at jeg ikke kan flytte musen i det hele tatt, og den er frossen. Når dette skjer er det 6 liten fase LED nære min RAM slots at alle lyse opp fra grønt til rødt. Jeg har 2 x 2 GB Zeppelin pinner, så jeg tok en ut, og det likevel skjedd. Da jeg prøvde å koble fra alt unntatt min skjerm, tastatur og mus, og det likevel skjedd. Da jeg prøvde å installere det fra Windows XP (Sett platen mens XP ble publisert). Dette virket litt bedre, det kopiert noen filer over, da det startet, og fikk til det stadiet der den har en liste over ting som installasjonsprogrammet gjør og ferdigstillelse prosentpoeng. (Jeg vet ikke om at beskrivelsen av at skjermen er fornuftig: P Nå har jeg bare prøvd en gang, men på slutten av første / tidlig andre trinn i prosessen, skjermen min bare slås av. Den går i svart, så sier nei signal, deretter går på standby og datamaskinen fremdeles kjører. Nå husker jeg det som skjedde med meg forrige gang jeg prøvde å installere Vista ca 6-8 måneder siden og jeg ga opp, så nå er jeg innlegg her håper noen kan hjelpe meg: D MoBo: Gigabyte GA-P35-DS3 Proc: Q6600 ingen OC GFX: NVIDIA 9600 GT Hvis du ønsker mer info, bare spør. Phew! Takk for lesing, Jim |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du et helt annet pinne RAM prøve. Som kan føre til noen ledetråder.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fix minnet spenninger.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| hei skål for svar. jeg dont har en annen ram pinne, og jeg dont vite hvor å "fikse" minnet spenninger. hjelp vil være god jubelropet |
|
| |||
| |||
| Se online eller på boksen for å få riktig spenning på RAM og sette dem til at det i BIOS.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Hmm jeg kan ikke synes å finne boksen at det kom inn eller ingenting om det på nettet. sine billigere branded ram Jeg mener, det heter Zeppelin. men dette er hva som er skrevet om dem; Zeppelin 2G/800/1288 UL 0108 JCD9 ZPTA003518 JTC08277 vet ikke om det hjelper å finne ut hva spenning eller ikke. |
|
| |||
| |||
| Jeg gikk inn i bios og sett på spenning og dette er hva jeg så. Vcore - 1.284V DDR18V - 1.920V 3,3 V - 3.264V 12 V - 11.858V Jeg vet ikke om dette er normale eller ikke. Skål |
|
| |||
| |||
| ah godt Jeg prøvde å endre minnet spenning opp til 2.1V, men det hjalp ikke. også prøvd 2 andre DVD-stasjoner og ingenting. noen andre forslag? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv en annen stokk RAM
| |||
| |||
| ok, jeg har prøvd å bruke 2 andre ram pinner = ingenting prøvd forskjellige grafikkort = ingenting unplugged mitt andre harddisk = ingenting prøvde en annen 2 skjermer = ingenting 7 installert fint på denne crappy gammel laptop fine, og alle andre datamaskiner. Jeg tror dette er det beste forum for å få hjelp med datamaskiner, men ingen virkelig synes å være å legge på noen innsats for meg: ( Kom igjen gutter jeg vet du kan fikse det: D |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installere Windows XP SP2 på 50 datamaskiner med Windows-distribusjon server | rocket7 | Windows-operativsystemer | 1 | 30 mai 2009 13:56 |
| Service Pack 2 for Windows Server 2008 og Windows Vista | Bubba | Windows-operativsystemer | 4 | 27 mai 2009 08:22 |
| Windows vista ren installasjon | timzl | Windows-operativsystemer | 10 | 21 januar 2009 02:37 |
| Ikke kan installere Windows 2000 eller Windows ME | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 18 | 4 april 2008 11:14 |
| Hvordan installere Windows Vista og XP på samme PC? | its.sid | Windows-operativsystemer | 4 | 8 august 2007 08:12 |
| Thread Tools | |
| |