![]() |
|
| |||
| |||
| im draait XP SP2, en mijn netwerk plaatsen zal blokkeren elke tweede keer dat ik probeer te openen. open mijn netwerk plaatsen, ik heb om door de zeer lange en ongelooflijk vervelend proces van: open mijn netwerk plaatsen, wachten op de computer te ontgrendelen, sluiten, openen ----> mijn computer, klik op de link mijn netwerk plaatsen, wachten op de computer te ontgrendelen -----> weer open mijn netwerk plaatsen. dan de volgende keer wil ik open mijn netwerk plaatsen, ik moet gaan door het hele proces opnieuw. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u eigenschappen voor alles wat vreemd?
|
| |||
| |||
| ja ik heb, en niets van de gewone komt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Veel Netwerk problemen toegepast op XP, maar velen waren gesorteerd met SP3 ..... Ik zeg niet dit zal zeker genezen uw probleem, maar het is de moeite waard bijwerking toch
| |||
| |||
| i will update vanavond dan en zie hoe het gaat, dankzij |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Na Probleem met muis Point, sprong hij plotseling naar andere plaatsen | gimmor | Algemeen Hardware Chat | 7 | 28 september 2009 08:34 |
| Plaatsen waar-i-want-to-Go-kaart - Website | pest79456 | Off Topic Discussie | 1 | Van de 6 juni 2009 05:18 |
| My Network Places Issue | flamefrenzy56 | Windows besturingssystemen | 3 | 25 nov 2008 12:54 |
| Bedrijven plaatsen dat de huur op 15-16 | kstar | Off Topic Discussie | 12 | De 4 juni 2007 23:48 |
| Mijn netwerklocaties in Windows Vista | ~ * Raine * ~ | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 31 mrt 2007 18:10 |
| Thread Tools | |
| |