![]() |
|
| |||
| |||
| im kjører XP SP2, og mitt nettverk steder låse hver gang jeg prøver å åpne den. å åpne Mine nettverkssteder, jeg må gå gjennom den lange og utrolig irriterende prosessen med: åpne Mine nettverkssteder, vente på datamaskinen til å låse opp, avslutter den ----> Åpne Min datamaskin, klikker du Mine nettverkssteder kobling, vente på datamaskinen til å låse opp igjen -----> åpne Mine nettverkssteder. så neste gang jeg ønsker å åpne Mine nettverkssteder, jeg må gå gjennom hele prosessen på nytt. |
|
| |||
| |||
| Har du kontrollert eiendommer for noe rart?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| ja jeg har, og ikke noe utenom det vanlige kommer opp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Massevis av nettverksproblemer gjaldt XP, men mange ble sortert ut med SP3 ..... Jeg sier ikke dette vil definitivt kurere problemet, men det er verdt å oppdatere anyway
| |||
| |||
| Jeg vil oppdatere kveld da, og se hvordan det går, takk |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Har problem med mus Point, hopper den til andre steder plutselig | gimmor | General Hardware Chat | 7 | 28 september 2009 08:34 |
| Places-der-jeg-vil-to-go-kart - Webområde | pest79456 | Av Emne Diskusjon | 1 | 6 juni 2009 05:18 |
| Mine nettverkssteder Issue | flamefrenzy56 | Windows-operativsystemer | 3 | 25 nov 2008 12:54 |
| Business steder reise til 15-16 | kstar | Av Emne Diskusjon | 12 | 4 juni 2007 23:48 |
| Mine nettverkssteder i Windows Vista | ~ * Raine * ~ | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 31 mars 2007 18:10 |
| Thread Tools | |
| |