![]() |
|
| |||
| |||
| im kör XP SP2, och mitt nätverk platser kommer att låsa alla andra Temne jag försöker öppna den. att öppna Mina nätverksplatser, jag måste gå igenom den mycket långa och oerhört jobbig process: öppna Mina nätverksplatser, vänta på datorn för att låsa upp, avsluta det ----> öppna datorn, klicka på Mina nätverksplatser länk, vänta på datorn för att låsa upp igen -----> öppna Mina nätverksplatser. så nästa gång jag vill öppna Mina nätverksplatser, jag måste gå igenom hela processen igen. |
|
| |||
| |||
| Har du kontrollerat objekt för något märkligt?
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| ja jag har, och ingenting utöver det vanliga kommer upp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Massor av nätfrågor tillämpas på XP, men många var redas ut med SP3 ..... Jag kan inte säga det här kommer definitivt att bota din fråga, men det är värt att uppdatera ändå
| |||
| |||
| Jag kommer att uppdatera ikväll då och se hur det går, tack |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Har problem med musen Point, hoppa det till andra platser plötsligt | gimmor | General Hardware Chat | 7 | 28 september 2009 08:34 |
| Platser-när-jag-vill-att-gå-karta - Website | pest79456 | Off Topic Discussion | 1 | 6 juni 2009 05:18 |
| Mina nätverksplatser Utgåva | flamefrenzy56 | Windows-operativsystem | 3 | 25 november 2008 12:54 |
| Business platser att hyra på 15-16 | kstar | Off Topic Discussion | 12 | 4 juni 2007 23:48 |
| Mina nätverksplatser i Windows Vista | ~ * Raine * ~ | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 31 mars 2007 18:10 |
| Thread Tools | |
| |