mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Cant omformaterer pc med Windows OS disk

Reply

Thread Tools
Old 30 maj 2009, 06:52
Ny Medlem Gruppen

Default Cant omformaterer pc med Windows OS disk

Jeg bruger Fujitsu FMV-Biblo (begrænset i Japan). Windows Vista Home Premium. de ændrede deres politik sidst og min PC ikke kommer med en Recovery disk eller endda en original Windows OS-disk. Uden at vide jeg ikke har dem begge, uheld jeg reformated min pc uden doin back up eller recovery.So, intet valg, som jeg lånte min vens OS disk og omformuleret min pc til midlertidig brug årsag I dont have fabrikat nøglen. Heldig eller ej, jeg har en anden Windows XP OS disk på min hånd. Men når jeg forsøgte at sætte op, det siger, at min harddisk har problemet, og er nødt til at køre Chkdsk. Jeg gjorde det, men problemet stadig. Please help me.

PS: Virksomheden faktisk tilbyder opsving diskette set.But fordringer tht, hvis ændringer af HDD partiton er gjort, kan disken, der ikke arbejde.
Wht SHLD jeg gøre?
Old 30 maj 2009, 09:45
Donor-Gruppen

Default Cant omformaterer pc med Windows OS disk

dwhen du træt til at re installere Windows gjorde du en hurtig format eller en fuld format?

Mit system: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Bundkort:
Asus
RAM Hukommelse:
1 gig DDR
Grafikkort (r):
256MB G-kraft
Lydkort:
Sound Blaster 5.1
Harddisk (e):
1-80 GB 1-120GB Western Digital's
Optisk drev (r):
Pioneer's DVD-RW
Sag / PSU:
brugerdefinerede tilfælde & 650w PSU
Køling:
DIY watercooling
Network / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
How Do I Reformater Windows XP Home OEM? cheesepuff Windows-operativsystemer 2 2 september 2009 09:03
Reformater Windows XP - USB, havne og internet ikke virker! Jazzophone Windows-operativsystemer 22 29 januar 2009 04:16
Windows Vista til XP Reformater / Nedklassificering? kitten_nik Windows-operativsystemer 12 9 januar 2008 12:27
Ingen Windows XP Disc Hjælp! pernellwhittaker Windows-operativsystemer 5 13. sep 2007 10:37
Hjælp: Windows 98SE disken -Stevey-Wonder-1990 - Windows-operativsystemer 1 30 august 2007 11:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.