mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Cant herformatteren PC met Windows OS schijf

Reply

Thread Tools
Old 30 mei 2009, 06:52
Nieuw Lid Fractie

Default Cant herformatteren PC met Windows OS schijf

Ik gebruik Fujitsu FMV-Biblo (beperkt in Japan). Windows Vista Home Premium. zij hun beleid de laatste tijd en mijn pc niet met een Recovery Disc of zelfs een originele Windows OS schijf. Zonder het te weten heb ik niet beiden, ik per ongeluk herformateerd mijn pc zonder doin back-up of recovery.So, geen keuze Ik leende mijn vriend OS schijf en opnieuw mijn PC voor tijdelijk gebruik veroorzaken I dont hebben productcode. Geluk of niet, ik heb nog een Windows XP OS schijf op mijn hand. Maar toen ik probeerde op te zetten, dan zegt dat mijn harde schijf heeft probleem en hebben te lopen CHKDSK. Ik heb het gedaan, maar het probleem blijft bestaan. Please help me.

PS: Het bedrijf biedt daadwerkelijk herstel schijf set.But vorderingen THT als wijzigingen van de vaste schijf partitioneren wordt gedaan, wordt de schijf die misschien nog niet werkt.
WHT shld ik doen?
Old 30 mei 2009, 09:45
Donor Groep

Default Cant herformatteren PC met Windows OS schijf

dwhen je moe opnieuw installeren van windows heb je een snelle format of een volledige-formaat?

Mijn Systeem: P * L * A * Z * M * A

Processor (s):
2.3GhZ AMD
Moederbord:
Asus
RAM Geheugen:
1 Gb DDR
Graphics Card (s):
256MB G-kracht
Sound Card:
Sound Blaster 5.1
Hard Drive (s):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optische Drive (s):
Pioneer DVD-RW
Case / PSU:
aangepaste geval & 650w PSU
Koeling:
diy Waterkoeling
Netwerk / Internet:
Virgin 50MB
Monitor (s):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Vista Ultimate
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Hoe kan ik Formatteer Windows XP Home OEM? cheesepuff Windows besturingssystemen 2 2 september 2009 09:03
Formatteer Windows XP - USB, havens en internet werkt niet! Jazzophone Windows besturingssystemen 22 29 Jan 2009 04:16
Windows Vista naar XP Formatteer / downgrading? kitten_nik Windows besturingssystemen 12 9 Jan 2008 12:27
Geen Windows Xp Disc Help! pernellwhittaker Windows besturingssystemen 5 13 sep 2007 10:37
Help: Windows 98SE schijf -Stevey-Wonder-1990 - Windows besturingssystemen 1 30 aug 2007 11:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.