![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik Fujitsu FMV-Biblo (beperkt in Japan). Windows Vista Home Premium. zij hun beleid de laatste tijd en mijn pc niet met een Recovery Disc of zelfs een originele Windows OS schijf. Zonder het te weten heb ik niet beiden, ik per ongeluk herformateerd mijn pc zonder doin back-up of recovery.So, geen keuze Ik leende mijn vriend OS schijf en opnieuw mijn PC voor tijdelijk gebruik veroorzaken I dont hebben productcode. Geluk of niet, ik heb nog een Windows XP OS schijf op mijn hand. Maar toen ik probeerde op te zetten, dan zegt dat mijn harde schijf heeft probleem en hebben te lopen CHKDSK. Ik heb het gedaan, maar het probleem blijft bestaan. Please help me. PS: Het bedrijf biedt daadwerkelijk herstel schijf set.But vorderingen THT als wijzigingen van de vaste schijf partitioneren wordt gedaan, wordt de schijf die misschien nog niet werkt. WHT shld ik doen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dwhen je moe opnieuw installeren van windows heb je een snelle format of een volledige-formaat?
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe kan ik Formatteer Windows XP Home OEM? | cheesepuff | Windows besturingssystemen | 2 | 2 september 2009 09:03 |
| Formatteer Windows XP - USB, havens en internet werkt niet! | Jazzophone | Windows besturingssystemen | 22 | 29 Jan 2009 04:16 |
| Windows Vista naar XP Formatteer / downgrading? | kitten_nik | Windows besturingssystemen | 12 | 9 Jan 2008 12:27 |
| Geen Windows Xp Disc Help! | pernellwhittaker | Windows besturingssystemen | 5 | 13 sep 2007 10:37 |
| Help: Windows 98SE schijf | -Stevey-Wonder-1990 - | Windows besturingssystemen | 1 | 30 aug 2007 11:01 |
| Thread Tools | |
| |