mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Cant omformatere PC med Windows OS plate

Reply

Thread Tools
Old 30 mai 2009, 06:52
New Member Group

Default Cant omformatere PC med Windows OS plate

Jeg bruker Fujitsu fmv-Biblo (begrenset i Japan). Windows Vista Home Premium. de endret sin politikk det siste og min PC leveres ikke med et Recovery Disc eller en original Windows OS plate. Uten å vite jeg ikke har begge, jeg tilfeldigvis reformated min PC uten gjør sikkerhetskopiere eller recovery.So, ikke noe valg i lånte min venns OS platen og reformatert PCen for midlertidig bruk fordi jeg ikke har produktnøkkel. Lucky eller ikke, jeg har et annet Windows XP OS disken på min hånd. Men da jeg prøvde å sette opp, står det at harddisken har problem, og må kjøre Chkdsk. Jeg gjorde det, men problemet likevel vedvarer. Behage hjelpe meg.

PS: Selskapet faktisk tilbyr utvinning platen set.But hevder tht om endringer av HDD partiton er gjort, platen sett kanskje ikke fungere.
Wht shld jeg gjøre?
Old 30 mai 2009, 09:45
Donor Group

Default Cant omformatere PC med Windows OS plate

dwhen du lei å installere Windows gjorde du en hurtigformatering eller en full format?

Min System: P * L * A * Z * M * A

Prosessor (er):
2.34GHZ overclocked! Athlon64 3000 +
Hovedkort:
Asus
RAM-minne:
1.50 gig DDR
Graphics Card (s):
256mb pci G-force
Lydkort:
Sound Blaster HD 5.1
Harddisk (er):
1-80GB 1-120GB Western Digital's
Optisk stasjon (er):
Pioneer's DVD-RW
Case / PSU:
tilpassede tilfellet & 650w PSU
Cooling:
DIY luftkjølte heatsink
Nettverk / Internett:
jomfru 50Mbps
Skjerm (er):
Acer 23 "(X233HB)
Operating System (s):
Window's 7 Ultimate
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
How Do I Omformatere Windows XP Home OEM? cheesepuff Windows-operativsystemer 2 2 september 2009 09:03
Omformatere Windows XP - USB-porter og internett fungerer ikke! Jazzophone Windows-operativsystemer 22 29 januar 2009 04:16
Windows Vista til XP Omformatere / Downgrading? kitten_nik Windows-operativsystemer 12 9 januar 2008 12:27
Ingen Windows Xp Disc Hjelp! pernellwhittaker Windows-operativsystemer 5 13. sep 2007 10:37
Hjelp: Windows 98SE plate -Stevey-Wonder-1990 - Windows-operativsystemer 1 30 august 2007 11:01
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.