![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker Fujitsu fmv-Biblo (begrenset i Japan). Windows Vista Home Premium. de endret sin politikk det siste og min PC leveres ikke med et Recovery Disc eller en original Windows OS plate. Uten å vite jeg ikke har begge, jeg tilfeldigvis reformated min PC uten gjør sikkerhetskopiere eller recovery.So, ikke noe valg i lånte min venns OS platen og reformatert PCen for midlertidig bruk fordi jeg ikke har produktnøkkel. Lucky eller ikke, jeg har et annet Windows XP OS disken på min hånd. Men da jeg prøvde å sette opp, står det at harddisken har problem, og må kjøre Chkdsk. Jeg gjorde det, men problemet likevel vedvarer. Behage hjelpe meg. PS: Selskapet faktisk tilbyr utvinning platen set.But hevder tht om endringer av HDD partiton er gjort, platen sett kanskje ikke fungere. Wht shld jeg gjøre? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dwhen du lei å installere Windows gjorde du en hurtigformatering eller en full format?
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| How Do I Omformatere Windows XP Home OEM? | cheesepuff | Windows-operativsystemer | 2 | 2 september 2009 09:03 |
| Omformatere Windows XP - USB-porter og internett fungerer ikke! | Jazzophone | Windows-operativsystemer | 22 | 29 januar 2009 04:16 |
| Windows Vista til XP Omformatere / Downgrading? | kitten_nik | Windows-operativsystemer | 12 | 9 januar 2008 12:27 |
| Ingen Windows Xp Disc Hjelp! | pernellwhittaker | Windows-operativsystemer | 5 | 13. sep 2007 10:37 |
| Hjelp: Windows 98SE plate | -Stevey-Wonder-1990 - | Windows-operativsystemer | 1 | 30 august 2007 11:01 |
| Thread Tools | |
| |