![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag använder Fujitsu FMV-Biblo (begränsade i Japan). Windows Vista Home Premium. de ändrat sin politik på senare tid och min dator inte kommer med en Recovery skiva eller ens ett original Windows OS skivan. Utan att veta att jag inte har dem båda, jag råkar reformated min dator utan gör säkerhetskopiera eller recovery.So, inget val Jag lånade min väns OS skivan och formaterat om min dator för tillfällig användning för jag dont har produkt nyckel. Tur eller inte, jag har en annan Windows XP OS skivan på min hand. Men när jag försökt att ställa upp, står det att min hårddisk har problem och måste köra CHKDSK. Jag gjorde det, men problemet kvarstår. Snälla hjälp mig. PS: Företaget faktiskt erbjuder återvinning skiva set.But fordringar THT om ändringar av HDD partiton sker, att ta ut skivan kanske inte fungerar. Wht shld jag göra? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dwhen du trött på nytt installera windows har du gjort en snabbformatering eller en full format?
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur gör jag Formatera Windows XP Home OEM? | cheesepuff | Windows-operativsystem | 2 | 2 september 2009 09:03 |
| Formatera om Windows XP - USB, hamnar och internet inte fungerar! | Jazzophone | Windows-operativsystem | 22 | 29 januari 2009 04:16 |
| Windows Vista till XP Formatera / Inplacering? | kitten_nik | Windows-operativsystem | 12 | 9 januari 2008 12:27 |
| Nr Windows Xp Disc Hjälp! | pernellwhittaker | Windows-operativsystem | 5 | 13 sep 2007 10:37 |
| Hjälp: Windows 98SE skiva | -Stevey-Wonder-1990 - | Windows-operativsystem | 1 | 30 august 2007 11:01 |
| Thread Tools | |
| |