![]() |
|
| |||
| |||
| Godmorgen alle. Jeg har store problemer geninstallation af Windows. Jeg har til formål at omformatere min C-drevet og derefter at geninstallere xp. Under installationen jeg indså, at alt, hvad der skete, var, at XP var at installere, men uden den formatering, jeg havde tænkt mig. Jeg prøver at stoppe installere og nu ønsker jeg hadnt. Nu, på boot maskinen cykler og gør ikke reagere på alle vigtige kommandoer. Bundkortet åbning grafik viser, så det forsøger at gå ind i "-opsætningen er genstarte", men det gør ikke starte. Det bare går tilbage til genstart. Jeg har den originale xp disk, som jeg forsøger at bruge. Please help ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du genstarter pc'en, med XP indsatte disk, får du lynhurtig "trykke på en tast for at starte fra cd" ... i så fald ramte en nøgle, og du bør være i stand til at starte på en frisk installation.
| |||
| |||
| Hej .. Nej disk i drevet, men det isnt afhente det. Det netop holder cykle tilbage til at genstarte. Ingen nøgler har nogen virkning. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kom ind i din BIOS og sætte cdrom som 1. boot-enheden og derefter starte op fra cd'en til at gøre det installere.
| |||
| |||
| OK, tak for det .. Men hvordan gør jeg det? Ked af at være tyk |
|
| |||
| |||
| Tænd pc'en, vil post-skærmen viser, tryk derefter på tasten der står på skærmen for at indtaste BIOS. Wikipedia startrækkefølgen og sæt CDRom som 1. boot-enhed. |
|
| |||
| |||
| Tak for, at Dave men som jeg sagde, at ingen af tasterne har nogen virkning på det .. jeg vil prøve igen, når jeg kommer hjem, men så vidt der doesnt synes at være en måde at styre det ... Det havde lol Cheers igen |
|
| |||
| |||
| Er du bruger et USB-tastatur? |
|
| |||
| |||
| Ja dens en Microsoft Wireless bord og mus .... |
|
| |||
| |||
| De arbejder ikke i stillingen software som de har brug for chauffører. Hvis du har en PS / 2 keyboard port få en PS / 2 KB og derefter kan du bruge funktioner i stillingen skærme. |