![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hyvää huomenta kaikille. Minulla on suuria ongelmia Windowsin asentaminen uudelleen. Aioin alustaa minun C-asemaan ja sitten asentamaan XP. Asennuksen aikana huomasin, että kaikki, mitä oli tapahtumassa, että XP: n asentaminen ilman muotoilua halusin. Yritän lopettaa asennuksen ja nyt toivon hadnt. Nyt, käynnistyksen yhteydessä kone syklit ja doesnt vastata mitään näppäinkomentoja. Emolevy avaaminen Graphics osoittavat, se yrittää mennä "Setup is restarting", mutta se doesnt alku. Se vain palaa käynnistystä. Olen alkuperäinen XP levy jota olen yrittänyt käyttää. Haluta auttaa ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos käynnistät tietokoneen, jossa XP levy sisään, tee saat nopeasti "Paina mitä tahansa näppäintä käynnistää rompulta" ... Jos näin osui avaimen ja sinun pitäisi pystyä aloittamaan uutta asennusta.
| |||
| |||
| Hei .. Ei levy on asemassa, mutta se isnt picking it up. Se vain pitää pyöräily takaisin uudestisyntynyt. Näppäimiä ei ole mitään vaikutusta. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Päästä BIOS ja asettaa romppu kuin 1st boot device, käynnistetään rompulta tehdä asentaa.
| |||
| |||
| OK kiitos siitä .. Mutta miten voin tehdä sen? Anteeksi on paksu |
|
| |||
| |||
| Kytke virta tietokoneeseen jälkeen ruudussa näkyy, paina näppäintä sanotaan näytön päästä BIOS. Etsi käynnistysjakson ja asettaa CDRom kuin 1st boot device. |
|
| |||
| |||
| Kiitos, että Dave, mutta kuten sanoin, mitään avaimia ole mitään vaikutusta siihen .. yritän uudelleen, kun pääsen kotiin, mutta toistaiseksi ei doesnt näyttää olevan keino hallita sitä ... Sen omistaa lol Kippis taas |
|
| |||
| |||
| Käytätkö USB-näppäimistö? |
|
| |||
| |||
| Kyllä se Microsoft Wireless hallituksen ja hiiri .... |
|
| |||
| |||
| Ne eivät toimi jälkeen ohjelmistot, koska ne tarvitsevat ajurit. Jos sinulla on PS / 2 näppäimistö sataman saada PS / 2 KB ja sitten voit käyttää toimintoja jälkeen näytöt. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dell Inspiron 530 - Windows Asenna | tommyg23 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 28 syyskuu 2009 09:26 |
| Cant Katso Streamings jälkeen Vista Uudelleenasennus | Sandra | Web-selaimet ja FTP Clients | 3 | 30. toukokuuta 2009 14:07 |
| Miten voin asentaa Windows XP: ssä? | VictorSxl | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 25. lokakuu 2008 12:52 |
| Miten minun pitäisi reinstall minun hv tulostin-skanneri-kopiokoneen? | pchopra65 | Digital Imaging & Tulostimet | 5 | 6. Aug 2007 09:34 |
| Thread Tools | |
| |