![]() |
|
| |||
| |||
| Goedemorgen allemaal. Ik heb grote problemen opnieuw installeren van Windows. Ik bestemd om opnieuw mijn C-station en vervolgens opnieuw te installeren xp. Tijdens het installeren Ik realiseerde me dat alles wat er gebeurde was dat xp was het installeren, maar zonder de opmaak ik had bedoeld. Ik probeer te stoppen met het installeren en nu wil ik hadnt. Nu, over het opstarten van de machine cycli en doesnt reageren op een willekeurige toets-commando's. Het moederbord is het openen van afbeeldingen laten zien, dan probeert in te gaan "instelscherm is herstarten" maar het doesnt start. Het gaat gewoon terug naar het herstarten. Ik heb de originele xp schijf die ik probeer te gebruiken. Please help ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u de pc opnieuw opstarten met de XP schijf geplaatst, krijg je de prompt "druk op een toets te starten vanaf cd" ... zo ja treffer een belangrijk en je moet kunnen om te beginnen met een verse installatie.
| |||
| |||
| Hi .. nr. De schijf is in het station, maar het isnt picking it up. Het is de fiets terug te herstarten. Geen toetsen hebben enig effect. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| In je BIOS en zet de cd-rom als de 1ste opstartapparaat, dan opstarten van de CD te doen installeren.
| |||
| |||
| OK dank voor dat .. Maar hoe doe ik dat? Sorry te dik |
|
| |||
| |||
| Zet de pc, de post-scherm wordt weergegeven en druk vervolgens op de toets staat op het scherm om het BIOS. Kijk voor opstartvolgorde en cd-rom als 1e opstartapparaat. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor dat Dave maar zoals ik al zei, geen van de toetsen hebben een effect op het .. ik zal het opnieuw proberen als ik thuis ben, maar dat tot dusverre doesnt lijken een manier om controle te houden ... Haar bezeten lol Cheers opnieuw |
|
| |||
| |||
| Gebruikt u een USB-toetsenbord? |
|
| |||
| |||
| Ja het is een Microsoft Wireless boord en muis .... |
|
| |||
| |||
| Zij werken niet in de post software die ze nodig hebben chauffeurs. Als je een PS / 2 toetsenbord poort krijgen een PS / 2 KB en vervolgens kunt u de functies in het post-schermen. |