![]() |
|
| |||
| |||
| God morgon alla. Jag har stora problem med att installera om Windows. Jag hade tänkt formatera min C-enheten och sedan installera om xp. Under installerar jag insåg att allt som hände var att XP var installerat men utan formatering jag hade tänkt. Jag försöker stoppa installera och nu vill jag hadnt. Nu på stöveln maskinen cykler och doesnt svara på alla kortkommandon. Moderkortet öppning figurer visas, då den försöker gå in i "setup är att starta" but it doesnt start. Det går bara tillbaka till omstart. Jag har den ursprungliga XP-disk som jag försöker använda. Please help ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du startar datorn med den infogade XP-skivan, får du en snabb "Tryck på valfri tangent för start från CD" ... Om så slå en nyckel och du ska kunna starta en ny installation.
| |||
| |||
| Hej .. Nej disk i enheten, men det isnt plocka upp det. Det blir bara cykla tillbaka till omstarten. Inga knappar har någon effekt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Få in i BIOS och ställa in CDRom som den 1: a boot enheten och sedan starta upp från cd för att göra installationen.
| |||
| |||
| OK tack för det .. Men hur gör jag det? Ledsen att vara tjock |
|
| |||
| |||
| Slå på datorn, kommer posten skärm att visa och tryck på knappen det står på skärmen att gå in BIOS. Sök efter uppstartssekvensen och ställa CDRom som 1st boot enhet. |
|
| |||
| |||
| Tack för att Dave men som sagt, ingen av nycklarna har någon effekt på det .. jag ska försöka igen när jag kommer hem men hittills doesnt tycks vara ett sätt att kontrollera det ... Det hade lol Cheers igen |
|
| |||
| |||
| Använder du ett USB-tangentbord? |
|
| |||
| |||
| Ja its a Microsoft Wireless styrelse och mus .... |
|
| |||
| |||
| De fungerar inte i tjänsten mjukvaran som de behöver drivrutiner. Om du har en PS / 2 keyboard port få en PS / 2 KB och sedan kan du använda funktionerna i tjänsten skärmar. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Dell Inspiron 530 - Installera om Windows | tommyg23 | Windows-operativsystem | 1 | 28 september 2009 09:26 |
| Cant Titta Streamings Efter Vista Installera | Sandra | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 30 maj 2009 14:07 |
| Hur ska jag installera om Windows XP? | VictorSxl | Windows-operativsystem | 7 | 25 oktober 2008 12:52 |
| Hur ska jag installera om min HP-skrivare-scanner-kopiator? | pchopra65 | Digital Imaging & Skrivare | 5 | 6 august 2007 09:34 |
| Thread Tools | |
| |