![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle Jeg har et gammelt OS på min PC og ønsker at ændre det til Windows XP Black men jeg plejer at få min kammerat's mand til at gøre den slags ting for mig, men han er væk på forretningsrejse, og jeg har virkelig brug for at få det hele sorteret. Jeg har Windows XP Black OS så, hvad jeg gerne vil vide er, hvordan sletter jeg det gamle system og lægge et nyt på. Jeg har aldrig gjort det før, og jeg ikke fik en anelse om hvordan det skal gøres. Tak på forhånd for alle jeres hjælp Angela |
|
| |||
| |||
| Hej, velkommen til de fora Angela. Det er egentlig meget enkelt at gøre, bare ikke blive sat ud af den ikke-grafiske skærme - det ser ud til at skræmme de fleste mennesker væk fra at gøre noget, men det er virkelig ikke noget at bekymre sig om. 1) Genstart pc'en med disk i drevet 2) Tryk på Enter når du bliver bedt om at starte fra cd - Hvis det ikke spørge, se min senere note 3) Tryk F8 Jeg synes, det er (det vil sige til dig) til at installere XP, og derefter navigere med pile, som harddisk, du vil installere på. 4) Tryk på Enter, og acceptere de Quick mulighed for at formatere hvis det spørger. 5) Det vil genstarte automatisk et par gange, skal du ikke gøre noget som helst med det, bare lade det være og i sidste ende vil det bare være, som du ville forvente, og beder dig for sprog og bruger oplysninger. That's It! Bemærk, hvis ikke beder dig om at starte op fra disken udfører følgende: 1) Genstart 2) Find ud af om startlyden skærme, hvad knappen for at trykke på for at indtaste BIOS eller "Setup" - ofte Del 3) Prøv at finde noget, der hedder ligner "opstartsenhed Prioritet" og ændre den rækkefølge, således at DVD-drevet er før harddisken. Nu fortsætte med trin 2 - 5 som ovenfor. |
|
| |||
| |||
| OK blev chokeret over at kende dens så let Tak Angela |
|
| |||
| |||
| Ingen bekymringer |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows 7 Sort skærm Crash | asinara88 | Windows-operativsystemer | 1 | 8 november 2009 17:42 |
| Ever Changing Windows Desktop genvejsikoner | djchapple | Windows-operativsystemer | 4 | 13 September 2009 10:14 |
| Skift til Windows XP fra Linux på Netbook | haysey9 | Windows-operativsystemer | 6 | 17 februar 2009 16:39 |
| Ny Computer Spørgsmål! Skifte fra Windows XP til Vista | diamond88 | Windows-operativsystemer | 2 | 12 februar 2009 16:39 |
| Ændring af Windows XP-partition Navne? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 1 | 12. maj 2008 15:44 |
| Thread Tools | |
| |