vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Muuttaminen Windows-käyttöjärjestelmä Windows XP Musta

Reply

Thread Tools
Old 12 kesäkuu 2009, 07:58
Uusi Jäsen

Default Muuttaminen Windows-käyttöjärjestelmä Windows XP Musta

Hei kaikki

Olen vanha käyttöjärjestelmä minun pc ja haluat vaihtaa sen Windows XP Black mutta yleensä saan materiala aviomies tehdä tällaista kamaa minulle mutta hän on poissa liiketoimintaa, ja olen todella tarpeen saada kaikki LAJITTELE.

Minulla on Windows XP Black OS niin mitä haluan tietää, miten voin poistaa vanhan järjestelmän ja asettaa uuden yksi. En ole koskaan tehnyt tätä ennen ja minun ei ole saanut hajuakaan miten se tehdään.

Kiitos etukäteen kaikille apuasi

Angela
Old 12 kesäkuu 2009, 08:24
Rahoittajien ryhmän

Hei, tervetuloa foorumeissa Angela.

Se on todella helppo tehdä, eivät vain on lykännyt kuin graafinen näytöt - että näyttää pelottavan useimmat ihmiset pois tee mitään, mutta se on oikeastaan mitään syytä huoleen.

1) Käynnistä PC, jossa on levyn asemaan
2) Paina ENTER, kun kehotuksen käynnistää rompulta
- Jos se ei kysy, nähdä myöhemmin huomata
3) Paina F8 mielestäni on (se kertoa teille) asentaa XP: n, sitten navigoida nuolia jonka kovalevy haluat asentaa.
4) Paina kirjoittaa ja hyväksyä Quick vaihtoehto muodossa, jos se kysyy.
5) Se uudelleenkäynnistä automaattisesti muutaman kerran, eivät tee mitään sen kanssa, voit jättää sen ja lopulta se vain on kuten odottaa, ja pyydän teitä kielen ja käyttäjän tiedot.

That's it!

Huomaa, ellei suostuttelu voit käynnistää levyn suorittaa seuraavasti:
1) Uudelleenkäynnistys
2) Selvitä nykyisen käynnistysvalinnan näytöt mitä painiketta painamalla kirjoittaa BIOS tai "Setup" - usein Del
3) Yritä löytää jotakin, mitä kutsutaan samankaltaisia "Käynnistyslaitteen Prioriteetti" ja muuttaa niin, että DVD-asema on ennen Hard Drive.

Nyt edetään vaiheet 2 - 5 kuten edellä.

My System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Emolevy:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-muisti:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512 Mt
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optinen asema (t):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Asia / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (t):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 12 kesäkuu 2009, 08:27
Uusi Jäsen

OK oli järkyttynyt tietää sen, että helposti

Kiitos

Angela
Old 12 kesäkuu 2009, 08:46
Rahoittajien ryhmän

Ei hätää
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Windows 7 Black Screen Crash asinara88 Windows-käyttöjärjestelmät 1 8 marraskuu 2009 17:42
Alati muuttuvassa Windowsin työpöydän pikakuvakkeet djchapple Windows-käyttöjärjestelmät 4 13 syyskuu 2009 10:14
Muuttaminen Windows XP: n Linux Netbook haysey9 Windows-käyttöjärjestelmät 6 17th Feb 2009 16:39
Uusi tietokone Kysymys! Muuttaminen Windows XP: n Vista diamond88 Windows-käyttöjärjestelmät 2 12th Feb 2009 16:39
Muuttaminen Windows XP Partition Nimet? tomthedrummer1992 Windows-käyttöjärjestelmät 1 12. toukokuuta 2008 15:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.