![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki Olen vanha käyttöjärjestelmä minun pc ja haluat vaihtaa sen Windows XP Black mutta yleensä saan materiala aviomies tehdä tällaista kamaa minulle mutta hän on poissa liiketoimintaa, ja olen todella tarpeen saada kaikki LAJITTELE. Minulla on Windows XP Black OS niin mitä haluan tietää, miten voin poistaa vanhan järjestelmän ja asettaa uuden yksi. En ole koskaan tehnyt tätä ennen ja minun ei ole saanut hajuakaan miten se tehdään. Kiitos etukäteen kaikille apuasi Angela |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei, tervetuloa foorumeissa Angela.
Se on todella helppo tehdä, eivät vain on lykännyt kuin graafinen näytöt - että näyttää pelottavan useimmat ihmiset pois tee mitään, mutta se on oikeastaan mitään syytä huoleen. 1) Käynnistä PC, jossa on levyn asemaan 2) Paina ENTER, kun kehotuksen käynnistää rompulta - Jos se ei kysy, nähdä myöhemmin huomata 3) Paina F8 mielestäni on (se kertoa teille) asentaa XP: n, sitten navigoida nuolia jonka kovalevy haluat asentaa. 4) Paina kirjoittaa ja hyväksyä Quick vaihtoehto muodossa, jos se kysyy. 5) Se uudelleenkäynnistä automaattisesti muutaman kerran, eivät tee mitään sen kanssa, voit jättää sen ja lopulta se vain on kuten odottaa, ja pyydän teitä kielen ja käyttäjän tiedot. That's it! Huomaa, ellei suostuttelu voit käynnistää levyn suorittaa seuraavasti: 1) Uudelleenkäynnistys 2) Selvitä nykyisen käynnistysvalinnan näytöt mitä painiketta painamalla kirjoittaa BIOS tai "Setup" - usein Del 3) Yritä löytää jotakin, mitä kutsutaan samankaltaisia "Käynnistyslaitteen Prioriteetti" ja muuttaa niin, että DVD-asema on ennen Hard Drive. Nyt edetään vaiheet 2 - 5 kuten edellä. My System: FordyPC
|
|
| |||
| |||
| OK oli järkyttynyt tietää sen, että helposti Kiitos Angela |
|
| |||
| |||
| Ei hätää |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows 7 Black Screen Crash | asinara88 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 8 marraskuu 2009 17:42 |
| Alati muuttuvassa Windowsin työpöydän pikakuvakkeet | djchapple | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 13 syyskuu 2009 10:14 |
| Muuttaminen Windows XP: n Linux Netbook | haysey9 | Windows-käyttöjärjestelmät | 6 | 17th Feb 2009 16:39 |
| Uusi tietokone Kysymys! Muuttaminen Windows XP: n Vista | diamond88 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 12th Feb 2009 16:39 |
| Muuttaminen Windows XP Partition Nimet? | tomthedrummer1992 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 12. toukokuuta 2008 15:44 |
| Thread Tools | |
| |