![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle Jeg har en gammel OS på min PC og ønsker å endre den til Windows XP Black men jeg vanligvis får min kompis sin ektemann til å gjøre den slags ting for meg, men han er borte på virksomheten, og jeg trenger virkelig å få det sortert. Jeg har Windows XP Black OS så hva jeg vil vite er hvordan kan jeg slette det gamle systemet og sette det nye på. Jeg har aldri gjort dette før og jeg ikke har en anelse om hvordan du gjør det. Takk på forhånd for hjelpen Angela |
|
| |||
| |||
| Hei, velkommen til forumet Angela. Det er faktisk veldig enkelt å gjøre, bare ikke bli satt av ved den ikke-grafiske skjermer - som ser ut til å skremme folk bort fra å gjøre noe, men det er egentlig ingenting å bekymre seg for. 1) Start PC med platen i stasjonen 2) Trykk Enter når du blir bedt om å starte opp fra CD - Hvis ikke ber, se min senere notat 3) Trykk F8 Jeg synes det er (det vil si deg) for å installere XP, og deretter navigere med pilene hvilken harddisk du vil installere til. 4) Trykk Enter, og godta Quick alternativet format hvis det spurt. 5) Det vil restarte automatisk noen ganger, ikke gjør noe som helst med den, la det være, og til slutt vil det bare være slik du forventer, og ber deg om språk og bruker informasjon. That's it! Merk, om ikke du blir bedt om å starte fra harddisken gjennomføre følgende: 1) Start 2) Finn ut om oppstart skjermer hvilken knapp du skal trykke for å skrive inn BIOS eller "Setup" - ofte Del 3) Prøv å finne noe som heter lik "Boot Device Priority" og endre rekkefølgen, slik at DVD-stasjonen før harddisk. Nå fortsette med trinn 2 til 5 som over. |
|
| |||
| |||
| OK ble sjokkert kjenne sin som lett Takk Angela |
|
| |||
| |||
| Ingen bekymringer |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows 7 svart skjerm Crash | asinara88 | Windows-operativsystemer | 1 | 8 november 2009 17:42 |
| Ever Changing Windows Desktop snarvei ikoner | djchapple | Windows-operativsystemer | 4 | 13 september 2009 10:14 |
| Skifte til Windows XP fra Linux på Netbook | haysey9 | Windows-operativsystemer | 6 | 17 februar 2009 16:39 |
| Ny datamaskin spørsmål! Skifte fra Windows XP til Vista | diamond88 | Windows-operativsystemer | 2 | 12 februar 2009 16:39 |
| Endre Windows XP partisjon Navn? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 1 | 12 mai 2008 15:44 |
| Thread Tools | |
| |