![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle. Jeg har købt en HP 2133 Netbook for konen. Hun kan ikke komme sammen med Linux OS, som var forudinstalleret. Hvor svært ville det være at afinstallere Linux og installere Windows XP, som jeg har fået at vide ville være bedst. ville jeg afinstallere Linux, før du installerer XP eller installere XP og derefter afinstallere Linux. Ville jeg nødt til at tjekke noget andet, et råd ville være glæde modtaget tak på forhånd. K. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Velkommen tilbage.
| |||
| |||
| Hiya, Det lader til, at alle chauffører er på HP website for XP. Jeg er ikke sikker på var at starte, skal jeg indlæse xp på og fjerne linux efter at have brugt den nyinstallerede xp? |
|
| |||
| |||
| Hvis du fjerner partitioner under installere XP vil derefter formatere drev, og det vil være ren. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| tak fyrene, alle er nu godt og en glad kone. tak for alle jeres hjælp. K |
|
| |||
| |||
| Glad du fik det sorteret. De virkelig er bedre med XP.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ændring af Windows OS til Windows XP Black | skyldig | Windows-operativsystemer | 3 | 12 juni 2009 08:46 |
| Skift til Linux OS på HP Mini 2133 | texannatl | Linux & Alternative OS | 0 | 28. maj 2009 17:44 |
| Installer Windows Over Linux på HP Compaq 2133 Netbook | gmcomputerservices | Windows-operativsystemer | 5 | 17 februar 2009 06:39 |
| Hvordan kan jeg se en DVD på en Linux OS Netbook? | Sss S | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 20 november 2008 12:00 |
| Ændring af Windows XP-partition Navne? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 1 | 12. maj 2008 15:44 |
| Thread Tools | |
| |