![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki. Olen ostanut HP 2133 netbook varten vaimo. Hän ei voi saada yhdessä Linux-käyttöjärjestelmän joka oli esiasennettuna. Miten vaikeaa se olisi poistaa Linuxin ja asentaa Windows XP: n, jotka ovat kertoneet minulle olisi parasta. minä uninstall Linux ennen asennusta XP tai asentaa XP: n ja sitten poistaa Linuxin. Minun pitää tarkistaa mitään muuta, kaikki neuvot olisivat mielellään saanut kiitos etukäteen. K. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tervetuloa takaisin.
| |||
| |||
| Hei, Näyttää siltä, että kaikki kuljettajat ovat HP: n verkkosivuilla XP. En ole varma, oli alku, minun pitäisi kuorma xp ja poistaa linux käytön jälkeen vasta asennettu xp? |
|
| |||
| |||
| Jos poistat osioita aikana asentaa XP sitten format asema ja se on puhdasta. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| kiitos kaverit, kaikki on nyt hyvin ja yksi onnellinen vaimo. kiitos kaikille apua. K |
|
| |||
| |||
| Kiva kun sain sen LAJITTELE. Ne todellakin ovat paremmin XP: ssä.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Muuttaminen Windows-käyttöjärjestelmä Windows XP Musta | syyllistynyt | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 12th Jun 2009 08:46 |
| Uusiin Linux OS HP Mini 2133 | texannatl | Linux & Alternative OS | 0 | 28. toukokuuta 2009 17:44 |
| Asenna Windows Yli Linux HP Compaq 2133 Netbook | gmcomputerservices | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 17th Feb 2009 06:39 |
| Miten voin katsoa DVD-Linux OS Netbook? | Sss S | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 20. marraskuu 2008 12:00 |
| Muuttaminen Windows XP Partition Nimet? | tomthedrummer1992 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 12. toukokuuta 2008 15:44 |
| Thread Tools | |
| |