![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi allemaal. Ik heb gekocht een HP 2133 netbook voor de vrouw. Ze kan niet samen met Linux OS dat werd geïnstalleerd. Hoe moeilijk zou worden voor het verwijderen van Linux en Windows XP installeren die ik heb vernomen zou het beste zijn. zou ik de installatie van Linux voor de installatie van XP of XP te installeren en vervolgens het verwijderen van Linux. Zou ik nodig om na te gaan of iets anders, een advies zou graag ontvangen Thanks in advance. K. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welkom terug.
| |||
| |||
| Hoi, Het lijkt erop dat alle bestuurders op de HP website voor XP. Ik ben er niet zeker van waren om te beginnen, moet ik belasting xp op en verwijder linux na gebruik van de nieuw geïnstalleerde xp? |
|
| |||
| |||
| Als u de partities tijdens de installatie van XP zal dan het formatteren van de schijf en het zal worden schoongemaakt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| thanks guys, alles is nu goed en een gelukkige vrouw. Bedankt voor al je hulp. K |
|
| |||
| |||
| Blij dat je het hebt gesorteerd. Ze zijn beter met XP.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Changing Windows OS naar Windows XP Zwart | schuldig | Windows besturingssystemen | 3 | 12 jun 2009 08:46 |
| Overstappen naar Linux OS op HP Mini 2133 | texannatl | Linux & Alternative OS | 0 | 28 mei 2009 17:44 |
| Installeer Windows boven Linux op HP Compaq 2133 Netbook | gmcomputerservices | Windows besturingssystemen | 5 | 17 feb 2009 06:39 |
| Hoe kan ik kijken naar een DVD in een Linux OS Netbook? | Sss S | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 20 nov 2008 12:00 |
| Het veranderen van Windows XP-partitie namen? | tomthedrummer1992 | Windows besturingssystemen | 1 | 12 mei 2008 15:44 |
| Thread Tools | |
| |