![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle sammen. Jeg har kjøpt en HP 2133 netbook for kone. Hun kan ikke komme med Linux OS som var forhåndsinstallert. Hvor vanskelig ville det være å avinstallere Linux og installere Windows XP som jeg har blitt fortalt ville være best. ville jeg avinstallere Linux før du installerer XP eller installere XP og deretter avinstallere Linux. Ville jeg trenger å se noe annet, noen råd skulle gjerne fått takk på forhånd. K. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Velkommen tilbake.
| |||
| |||
| Hiya, ville synes at alle driverne på HPs nettsted for XP. Jeg er ikke sikker på var å starte, skal jeg laste xp på og fjerne linux etter bruk av det nylig installerte xp? |
|
| |||
| |||
| Hvis du fjerner partisjoner under installere XP vil deretter formatere stasjonen og det vil være ren. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| takk folkens, alle er nå godt og en lykkelig kone. Takk for hjelpen. K |
|
| |||
| |||
| Glad du har det sortert. De egentlig er bedre med XP.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Endre Windows til Windows XP Black | skyldig | Windows-operativsystemer | 3 | 12 juni 2009 08:46 |
| Bytte til Linux OS på HP Mini 2133 | texannatl | Linux og alternative OS | 0 | 28 mai 2009 17:44 |
| Installere Windows enn Linux på HP Compaq 2133 Netbook | gmcomputerservices | Windows-operativsystemer | 5 | 17 februar 2009 06:39 |
| Hvordan kan jeg se på en DVD i Linux OS Netbook? | Sss S | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 5 | 20 nov 2008 12:00 |
| Endre Windows XP partisjon Navn? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 1 | 12 mai 2008 15:44 |
| Thread Tools | |
| |