![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla. Jag har köpt en HP 2133 netbook för hustrun. Hon kan inte få med Linux operativsystem som är förinstallerat. Hur svårt skulle det vara att avinstallera Linux och installera Windows XP som jag har fått höra skulle vara bäst. skulle jag avinstallera Linux innan du installerar XP eller installera XP och sedan avinstallera Linux. Skulle jag behöva kontrollera något annat, några råd skulle gärna fått tack på förhand. K. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Välkommen tillbaka.
| |||
| |||
| Hej, Det verkar som att alla drivrutiner finns på HPs webbplats för XP. Jag är inte säker på var att starta, ska jag läsa in XP på och ta bort linux efter att använda det nyligen installerade xp? |
|
| |||
| |||
| Om du tar bort partitioner vid installation av XP kommer sedan att formatera den enhet och det kommer att bli rena. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| tack grabbar, allt är nu bra och en glad fru. tack för all din hjälp. K |
|
| |||
| |||
| Kul att du fick det sorterade. De verkligen är bättre med XP.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ändra Windows operativsystem till Windows XP Svart | skyldig | Windows-operativsystem | 3 | 12 juni 2009 08:46 |
| Byta till Linux OS på HP Mini 2133 | texannatl | Linux & Alternativa OS | 0 | 28 maj 2009 17:44 |
| Installera Windows Under Linux på HP Compaq 2133 Netbook | gmcomputerservices | Windows-operativsystem | 5 | 17 februari 2009 06:39 |
| Hur kan jag titta på en DVD i en Linux OS Netbook? | Sss S | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 20 november 2008 12:00 |
| Ändra Windows XP Partitionsinställningar namn? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystem | 1 | 12 maj 2008 15:44 |
| Thread Tools | |
| |