mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Ændring af Windows XP-partition Navne?

Reply

Thread Tools
Old 12. maj 2008, 14:36
Donor-Gruppen

Default Ændring af Windows XP-partition Navne?

Hi guys,

Jeg har 2 installationer af Windows XP Home Edition. Den ene med stort set alt, hvad handicappede, den anden min sædvanlige brug partition.

Men ved den OS valg på boot de begge vises som "Windows XP Home Edition". Er der alligevel kan jeg ændre virkelig strippet ud en til at sige "Windows XP Vis Version"?

Tak

Tom

PS Jeg har forsøgt at ændre productname værdi i registreringsdatabasen, men det har ikke fungeret.

Mit system: #

Processor (s):
Intel Q6600
Bundkort:
MSI P6N SLI V2
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Grafikkort (r):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integreret 8 Channel
Harddisk (e):
320 GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk drev (r):
LG LightScribe
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Trådløst
Monitor (s):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 12. maj 2008, 15:44
Donor-Gruppen

Default Ændring af Windows XP-partition Navne?

Ja, du lige har brug for at redigere en fil. Du kan få på det via Kontrolpanel, System. Look for Start og Genoprettelse valgmuligheder under Avanceret.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ever Changing Windows Desktop genvejsikoner djchapple Windows-operativsystemer 4 13 September 2009 10:14
Ændring af Windows OS til Windows XP Black skyldig Windows-operativsystemer 3 12 juni 2009 08:46
Skift til Windows XP fra Linux på Netbook haysey9 Windows-operativsystemer 6 17 februar 2009 16:39
Ny Computer Spørgsmål! Skifte fra Windows XP til Vista diamond88 Windows-operativsystemer 2 12 februar 2009 16:39
Partition problem, vinduer plejer partition ashaiba Windows-operativsystemer 5 21. mar 2008 23:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.