![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Jeg har 2 installationer af Windows XP Home Edition. Den ene med stort set alt, hvad handicappede, den anden min sædvanlige brug partition. Men ved den OS valg på boot de begge vises som "Windows XP Home Edition". Er der alligevel kan jeg ændre virkelig strippet ud en til at sige "Windows XP Vis Version"? Tak Tom PS Jeg har forsøgt at ændre productname værdi i registreringsdatabasen, men det har ikke fungeret. Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| Ja, du lige har brug for at redigere en fil. Du kan få på det via Kontrolpanel, System. Look for Start og Genoprettelse valgmuligheder under Avanceret.
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ever Changing Windows Desktop genvejsikoner | djchapple | Windows-operativsystemer | 4 | 13 September 2009 10:14 |
| Ændring af Windows OS til Windows XP Black | skyldig | Windows-operativsystemer | 3 | 12 juni 2009 08:46 |
| Skift til Windows XP fra Linux på Netbook | haysey9 | Windows-operativsystemer | 6 | 17 februar 2009 16:39 |
| Ny Computer Spørgsmål! Skifte fra Windows XP til Vista | diamond88 | Windows-operativsystemer | 2 | 12 februar 2009 16:39 |
| Partition problem, vinduer plejer partition | ashaiba | Windows-operativsystemer | 5 | 21. mar 2008 23:46 |
| Thread Tools | |
| |