vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Muuttaminen Windows XP Partition Nimet?

Reply

Thread Tools
Old 12. toukokuuta 2008 14:36
Rahoittajien ryhmän

Default Muuttaminen Windows XP Partition Nimet?

Hi guys,

Olen 2 asentaa Windows XP Home Edition. Yksi kanssa melko paljon kaikkea vammaisten, muiden minun tavanomainen käyttö-osio.

Kuitenkin kun OS valita boot molemmat näy kuin Windows XP Home Edition ". Onko silti voin vaihtaa todella stripattu yhden sanoa "Windows XP Näytä versio"?

Kiitos

Tom

PS Olen yrittänyt muuttaa productname arvo rekisteristä, mutta se ei ole toiminut.

My System: #

Processor (s):
Intel Q6600
Emolevy:
MSI P6N SLI V2
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Äänikortti:
Integroitu 8 Channel
Kiintolevy (t):
320GB Samsung S-ATA 7200Rpm
Optinen asema (t):
LG LightScribe
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750 W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Langattomat
Monitor (t):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 12. toukokuuta 2008 15:44
Rahoittajien ryhmän

Default Muuttaminen Windows XP Partition Nimet?

Kyllä, sinun tarvitsee vain muokata tiedosto. Voit saada sitä kautta Ohjauspaneeli System. Etsi Käynnistys ja palautuminen vaihtoehtoja Lisäasetukset.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Alati muuttuvassa Windowsin työpöydän pikakuvakkeet djchapple Windows-käyttöjärjestelmät 4 13 syyskuu 2009 10:14
Muuttaminen Windows-käyttöjärjestelmä Windows XP Musta syyllistynyt Windows-käyttöjärjestelmät 3 12th Jun 2009 08:46
Muuttaminen Windows XP: n Linux Netbook haysey9 Windows-käyttöjärjestelmät 6 17th Feb 2009 16:39
Uusi tietokone Kysymys! Muuttaminen Windows XP: n Vista diamond88 Windows-käyttöjärjestelmät 2 12th Feb 2009 16:39
Partition ongelma, ikkunat tapana osio ashaiba Windows-käyttöjärjestelmät 5 21. Maaliskuu 2008 23:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.