mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Het veranderen van Windows XP-partitie namen?

Reply

Thread Tools
Old 12 mei 2008, 14:36
Donor Groep

Default Het veranderen van Windows XP-partitie namen?

Hi guys,

Ik heb 2 installeren van Windows XP Home Edition. Een met vrijwel alles wat mensen met een handicap, de andere mijn gebruikelijke gebruik partitie.

Echter, op de OS keuze op opstartpartitie zij beiden opduiken als "Windows XP Home Edition". Is er toch kan ik het echt gestript uit een te zeggen: "Windows XP Toon versie"?

Bedankt

Tom

PS Ik heb geprobeerd het veranderen van de productnaam waarde in het register, maar het heeft niet gewerkt.

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel Q6600
Moederbord:
MSI P6N SLI V2
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Sound Card:
Geïntegreerde 8 Channel
Hard Drive (s):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optische Drive (s):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Draadloos
Monitor (s):
Samsung Syncmaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 12 mei 2008, 15:44
Donor Groep

Default Het veranderen van Windows XP-partitie namen?

Ja, u hoeft alleen maar voor het bewerken van een bestand. U kunt bij het via het Configuratiescherm, Systeem. Kijk voor Opstart-en herstelinstellingen onder Geavanceerde opties.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Ever Changing Windows Desktop Shortcut Icons djchapple Windows besturingssystemen 4 13 september 2009 10:14
Changing Windows OS naar Windows XP Zwart schuldig Windows besturingssystemen 3 12 jun 2009 08:46
Overstappen naar Windows XP Linux op Netbook haysey9 Windows besturingssystemen 6 17 feb 2009 16:39
Vraag nieuwe computer! Veranderen van Windows XP naar Vista diamond88 Windows besturingssystemen 2 12 feb 2009 16:39
Partitie probleem, ramen wont partitie ashaiba Windows besturingssystemen 5 21 mrt 2008 23:46
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.