![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Joka kerta, kun kirjaudut saan viestin tarkistaminen File C: Tiedostojärjestelmä on NTFS Olisin kiitollinen kaikista neuvoja tämän Mielestäni tämä on varoitus, että voisi olla ongelma hyvin soon.Thanks mistään apua. Jean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tämä ennen varsinaista Windows kirjautua näytetään vai onko tämä todella Windows?
| |||
| |||
| Kiitos vastauksesta. Vaikuttaa siltä, ennen Kirjaudu Screen. |
|
| |||
| |||
| Tämä yleensä tapahtuu, koska et ole suljettu kunnolla. |
|
| |||
| |||
| Kiitos vastauksesta. Olemme aina sammu oikein niin sen pitää tapahtua muusta syystä, mutta kiitos silti. Jean |
|
| |||
| |||
| Kun tämä viesti tulee esiin, oletteko anna skannata suorittaa tai ohittaa sen? Jos ohittaa sen, se yrittää uudelleen ensi boot riippumatta sammutetaan oikein. |
|
| |||
| |||
| Olemme anna skannata ajaa joka kerta, vaikka se onkin houkuttelevaa ohittaa sen aina anna sen ajaa, se on tapahtunut noin viikko. Jean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Anteeksi väliin tämän säikeen Hybrid Onko keksiä sininen ruutu ennen ikkunat kirjautua sanomalla Chkdsc M8?
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Mielestäni meidän on vahvistanut, että se on ennen Windows checkdisk kyllä. Normaalisti Windows on hyvä syy kehote tämän kuitenkin, että tarkistus on vain perustiedot yksi. Haluan suorittaa täyden tarkistaa levyn kautta ikkunat> oikeassa napsauttamalla ajaa Oma tietokone> Ominaisuudet> Työkalut> virhe tarkistaa / checkdisk> rasti Auto vahvistaa kuvaa järjestelmän virheitä ruutuun ja mennä. Se pyytää sinua käynnistät sitten testikäyttöä. |
|
| |||
| |||
| Olin jusr ihmetellä, jos hän olisi ajoitettu että chkdsc matkaa ja nyt se on käynnissä aina hän käynnistyy vai onko hänen ajaa patitioned ja on huono sektorin
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |