![]() |
|
| |||
| |||
| Elke keer als ik inloggen krijg ik de melding gecontroleerd bestandssysteem op C: Bestandssysteem is NTFS Ik zou dankbaar zijn voor een advies over dit omdat ik van mening dat dit moet een waarschuwing dat er sprake zou kunnen zijn probleem zeer soon.Thanks voor enige hulp. Jean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is dit voor de eigenlijke Windows inloggen op het scherm toont of is dit werkelijk in Windows?
| |||
| |||
| Bedankt voor het antwoord. Het lijkt voor de Aanmelden op het scherm. |
|
| |||
| |||
| Dat gebeurt normaal omdat je niet juist afgesloten. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor het antwoord. Wij hebben altijd correct wordt afgesloten, zodat het moet gebeuren om een andere reden, maar toch bedankt. Jean |
|
| |||
| |||
| Wanneer het bericht verschijnt, doet u de scan uitgevoerd of bypass het? Als je omzeilen, zal het opnieuw proberen bij de volgende boot ongeacht afsluiten correct. |
|
| |||
| |||
| We hebben de scan laten uitvoeren elke keer al is het verleidelijk om te omzeilen dat wij altijd laten draaien, is er voor ongeveer een week. Jean |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sorry dat voord op deze draad Hybride Is zij komen met een blauw scherm bij het inloggen in windows zeg Chkdsc m8?
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Ik denk dat we hebben bevestigd dat de pre-windows checkdisk ja. Normaal ramen heeft goede reden om snel dit echter dat de scan is slechts een basis-een. Ik zou u een volledige controle schijf via ramen> rechts klik op de schijf in mijn computer> Eigenschappen> Extra> fout controleren / checkdisk> Kruis de automatische correctie bestanden systeemfouten vak en gaan. Het zal u vragen om opnieuw op te starten, dan laat de test. |
|
| |||
| |||
| Ik was jusr me af of hij had gepland de chkdsc te lopen en nu is het iedere keer draait hij laarzen omhoog of dat hij zijn drive patitioned en heeft een slechte sector
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows XP System.ini File | kevvyb | Windows besturingssystemen | 1 | 30 jun 2009 03:42 |
| Controle bestandssysteem op C: | Wolfie | Windows besturingssystemen | 15 | 28 jun 2009 04:24 |
| System-bestand corrupt is, niet opstarten - zal Recovery Console veeg harde schijf? | Samantha0101 | Algemene programmatuurnoot Chat | 13 | 23 dec 2008 20:41 |
| Windows 98-systeem ontbreekt | hehosilver | Windows besturingssystemen | 5 | 16 aug 2008 10:05 |
| Controle bestandssysteem op C:? | KanoakaVirus | Windows besturingssystemen | 12 | 20 mrt 2008 10:26 |
| Thread Tools | |
| |