![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb dit probleem met anderen, maar de mijne is iets anders. Ik gebruik Windows Vista ook een nacht was ik een update doen en hij had opnieuw op te starten, als was het uitschakelen van mijn batterij liep uit en bleek de hele zaak af. Ik heb het op en de boodschap kwam en zei: 'Controle File System on C: het is een ntfs bestand ....' maar als het verleden hebben de controle plaats van de log in wat zij hadden een ding met dezelfde achtergrond, maar zegt 'configureren updates, fase 3 van 3 niet stilgelegd computer' die hij had toen de pc liep uit sap. Doe het gewoon zitten weer. Ik heb geen idee wat te doen. Iedereen kreeg geen ideeën? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welcoem op de forums.
| |||
| |||
| Ik denk niet dat ik doe. Zou ik kunnen doen? |
|
| |||
| |||
| Zet het op en laat het. De updates op herstart lijkt niets te doen voor jong en oud dan opeens naar 100%. |
|
| |||
| |||
| Ik laat het over en het gewoon opnieuw gestart op het einde en opnieuw en opnieuw |
|
| |||
| |||
| Nee, heb je de machine nieuw? Welk merk / model is het? Waar heb je het? |
|
| |||
| |||
| Het is HP en ik heb het voor een jaar en een half. |
|
| |||
| |||
| Ik zou spreken met HP en zien of je kan je enkele nuttige schijven van hen, dan lopen de reparatie. Een u hen kan ik u door. |
|
| |||
| |||
| Thanks mate, Will doen later als ik niet kan nu |
|
| |||
| |||
| Ik kan niet lijken te vinden hoe om te spreken met HP. Iedereen kreeg elke ideeën. Ook vroeg mij of ik wilde repareren. Ik zei ja en wanneer zij dit doet alle komt een blauw scherm met de muis cursor die u kunt bewegen / |