![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har sett dette problemet med andre, men min er litt annerledes. Jeg bruker Windows Vista også, en kveld jeg gjorde en oppdatering, og det måtte starte på nytt, slik det var bytte av mine batteriet gikk ut og flyttet hele greia av. Jeg slått den på, og meldingen kom opp og sa; "Checking filsystemet på C: sin en ntfs fil ....' Men når det kom forbi sjekke stedet for log in bits det hadde noe med samme bakgrunn, men sier "Konfigurerer oppdateringer; Stage 3 av 3 ikke slår maskinen som det hadde da pc ran out of juice. Det bare Nordmann sitter igjen og igjen. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Alle som har noen ideer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welcoem til forumene.
| |||
| |||
| Jeg tror ikke jeg. Ville jeg kunne gjøre det? |
|
| |||
| |||
| Slå den på og la den. Oppdateringene på start synes å gjøre noe for aldre så plutselig går til 100%. |
|
| |||
| |||
| Jeg la den på, og det bare starter på slutten og igjen og igjen |
|
| |||
| |||
| Nei, gjorde du kjøper maskinen nytt? Hva gjør / modell er det? Hvor har du kjøpt den? |
|
| |||
| |||
| Det er HP og jeg har hatt det i ett og et halvt år. |
|
| |||
| |||
| Jeg vil snakke med HP og se om du kan få noen utvinning plater fra dem, og deretter kjøre reparasjon. En du har dem jeg kan veilede deg gjennom. |
|
| |||
| |||
| Takk kompis, vil gjøre senere så jeg kan ikke akkurat nå |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke synes å finne ut hvordan du skal snakke med HP. Alle som har noen ideer. Dessuten Det spurte meg om jeg ønsket å reparere. Jeg sa ja, og når den gjør alt det kommer opp en blå skjerm med musepekeren som du kan flytte rundt / |