![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har sett detta problem med andra, men mitt är lite annorlunda. Jag använder Windows Vista också, en kväll jag gjorde en uppdatering och fick starta om, som det var att stänga av mitt batteri tog slut och vände det hela fart. Jag vände på den och brevet kom fram och sa, "Kontrollera filsystemet på C: dess en NTFS-....' men när det kom förbi kontrollen i stället för att logga in bitars hade en sak med samma bakgrund men säger "Konfigurera uppdateringar, etapp 3 av 3 stäng inte av datorn", som den hade när st sprang ut saft. Det bara Doe sitta om och om igen. Jag har ingen aning om vad de ska göra. Den har några idéer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welcoem till forumen.
| |||
| |||
| Jag tror inte jag. Skulle jag kunna göra en? |
|
| |||
| |||
| Slå på den och lämna den. Uppdateringarna på omstart verkar inte göra något i evigheter sedan plötsligt gå till 100%. |
|
| |||
| |||
| Jag lämnar det på och det bara startar i slutet och om och om igen |
|
| |||
| |||
| Nej, gjorde du köper maskinen nytt? Vilket märke / modell är det? Var köpte du den? |
|
| |||
| |||
| Det är HP och jag har haft det för ett och ett halvt år. |
|
| |||
| |||
| Jag vill prata med HP och se om du kan få en viss återhämtning skivor från dem, kör sedan reparera. One du har dem Jag kan guida dig igenom. |
|
| |||
| |||
| Tack kompis, kommer att göra senare så kan jag inte just nu |
|
| |||
| |||
| Jag kan inte hitta hur man kan prata med HP. Den har några idéer. Vidare frågade jag om jag ville reparera. Jag sa ja och när det gör det hela kommer upp en blå skärm med muspekaren där du kan flytta runt / |