![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej,
Jeg har en batch-fil, som jeg kører en gang om ugen, at kopier nogle filer til en backup-mappe. Nu er de ting er nogle af disse filer er meget store (video-redigering), og jeg ønsker ikke at kopiere dem, hvis de ikke er blevet ændret siden sidste backup. Er der en kommando jeg kan bruge til at sammenligne de ændrede datoer? Ville spare mig en stor smerte i stedet for at skulle bare overskrive alt. En anden ting, selv om ... Jeg sæt mapper, der skal kopieres. Kan jeg gøre det, så det kontrollerer hver enkelt fil i denne mappe i stedet for at liste de filer enkeltvis (hvilket ville være umuligt for nogle mapper)? Mit system: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Er det på Windoze? Download SyncToy fra Microsoft! http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| SyncToy v2.0 Beta Der er en cmdline version kaldet synctoycmd der tager en parameter "c: \ Programmer \ SyncToy 2.0 Beta \ SyncToyCmd.exe"-R "folderpairname"
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |