![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hei,
Minulla on eräajotiedosto että olen suorittaa kerran viikossa että kopiot tietyt tiedostot varmuuskopio hakemistoon. Nyt asia on joitakin näistä tiedostoista ovat hyvin suuria (video muokkaukset) enkä halua kopioida ne, jos niitä ei ole muutettu, koska viimeisen varmuuskopion. Onko komento voin käyttää verrata muutettu päivämääriä? Säästäisi minulle paljon tuskaa sijasta ottaa vain korvata kaiken. Toinen asia, mutta ... Saan kansioiden kopioida. Voinko tehdä niin, se tarkistaa jokaista tiedostoa kyseisen kansion sijasta ottaa luetteloon tiedostot yksitellen (mikä on mahdotonta, että jotkin kansiot)? My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
|
|
|
|||
|
|||
|
SyncToy v2.0 Beta
On cmdline versio nimeltään synctoycmd jossa otetaan parametri "c: \ Program Files \ SyncToy 2.0 Beta \ SyncToyCmd.exe"-R "folderpairname"