![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoi,
Ik heb een batch-bestand dat ik een keer per week dat kopieën van bepaalde bestanden naar een back-up map. Nu het ding is een aantal van deze bestanden zijn zeer groot (video edits) en ik wil niet te kopiëren of ze niet zijn gewijzigd sinds de laatste back-up. Is er een commando kan ik gebruiken om te vergelijken met de gewijzigde data? Zou besparen me veel pijn in plaats van gewoon overschrijven alles. Een ander ding al ... Ik mappen te kopiëren. Kan ik het zo het controleert elk bestand in die map in plaats van naar de lijst van de bestanden afzonderlijk (die onmogelijk zou zijn voor sommige mappen)? Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| Is dit op windows? Download synctoy van Microsoft! http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| SyncToy v2.0 Beta Er is een cmdline versie genaamd synctoycmd die een parameter "c: \ Program Files \ SyncToy 2.0 Beta \ SyncToyCmd.exe"-R "folderpairname"
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |