![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei,
Jeg har en satsvis fil som kjører jeg en gang i uken som kopierer bestemte filer til en backup katalogen. Nå er noen av disse filene er svært store (video redigering) og jeg ønsker ikke å kopiere dem hvis de ikke har blitt endret siden siste backup. Er det en kommando jeg kan bruke til å sammenligne den endrede datoer? Ville redde meg mye smerte i stedet for å bare overskrive alt. En annen ting om ... Jeg satt mappene som skal kopieres. Kan jeg gjøre det slik at den sjekker hver fil i mappen i stedet for å liste filene enkeltvis (som ville være umulig for noen mapper)? Min System: Toshiba Satellite a200-28P
|
|
| |||
| |||
| Er dette på Windoze? Last ned synctoy fra Microsoft! http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| SyncToy v2.0 Beta Det er en cmdline versjon kalt synctoycmd som tar en parameter "c: \ Program Files \ SyncToy 2.0 Beta \ SyncToyCmd.exe"-R "folderpairname"
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Partisjonering bruker Ledetekst | vagany | Windows-operativsystemer | 1 | 16 juni 2009 07:54 |
| Command Shell | icu222much | Windows-operativsystemer | 6 | 26 januar 2009 21:57 |
| Kommandolinjeparametere scanner | pete21 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 6 okt 2008 09:16 |
| Linux Distros - Sammenlign - Nedlasting | ashaiba | Linux og alternative OS | 13 | 7 mars 2008 16:04 |
| Kommando og Conquer Generals | mxmad32 | PC & Console Gaming | 1 | 29 nov 2007 21:39 |
| Thread Tools | |
| |