![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle ... for lang tid siden jeg har installeret en anden version af Windows XP på min computer. Hvis husker, jeg installeret det på den samme mappe som mit oprindelige operativsystem. Jeg afinstallerede det kort tid efter ... Men hver gang jeg starte op, computeren beder mig som kopi af XP jeg vil bruge. Dette til trods for at jeg har da helt geninstalleret Windows og endda erstattes den fysiske harddisk! Hvordan kan jeg få den til at holde op med at bede for et operativsystem, der ikke længere eksisterer? Currently Jeg kører XP Pro på en AMD Athlon 64 3000 + med 2 GB RAM og 750 GB på 3 harddiske. Mange tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du redigerer Boot.ini-filen og fjerne Oss du ikke længere skal vises på denne liste, hvis du kun har én OS på listen så det bliver omgået.
| |||
| |||
| Ændring af filen Boot.ini gjorde trick ... Problemet løst!! Mange tak! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| IE 8 er ikke understøttet på dette operativsystem | BreannaRice | Webbrowsere & FTP Klienter | 0 | 19. jun 2009 02:35 |
| Hvilket operativsystem? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 5 | 12. maj 2008 14:20 |
| Nye operativsystem store dag er nær! | tjpearson | General Software Chat | 3 | 5 december 2007 01:46 |
| Operativsystem og RAM | megabyte | CPU, bundkort og RAM | 8 | 8 november 2007 16:34 |
| Hvad er den bedste Linux OS (Operativsystem) er der? | nicene98 | Linux & Alternative OS | 3 | 30 marts 2007 18:21 |
| Thread Tools | |
| |