mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Computer anmoder om afinstalleres operativsystem

Reply

Thread Tools
Old 28 oktober 2007, 17:35
Ny Medlem Gruppen

Default Computer anmoder om afinstalleres operativsystem

Hej alle ... for lang tid siden jeg har installeret en anden version af Windows XP på min computer. Hvis husker, jeg installeret det på den samme mappe som mit oprindelige operativsystem. Jeg afinstallerede det kort tid efter ... Men hver gang jeg starte op, computeren beder mig som kopi af XP jeg vil bruge. Dette til trods for at jeg har da helt geninstalleret Windows og endda erstattes den fysiske harddisk! Hvordan kan jeg få den til at holde op med at bede for et operativsystem, der ikke længere eksisterer?
Currently Jeg kører XP Pro på en AMD Athlon 64 3000 + med 2 GB RAM og 750 GB på 3 harddiske.
Mange tak!
Old 29 oktober 2007, 02:31
Administrator Gruppen

Du redigerer Boot.ini-filen og fjerne Oss du ikke længere skal vises på denne liste, hvis du kun har én OS på listen så det bliver omgået.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 29 oktober 2007, 09:28
Ny Medlem Gruppen

Ændring af filen Boot.ini gjorde trick ... Problemet løst!!
Mange tak!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
IE 8 er ikke understøttet på dette operativsystem BreannaRice Webbrowsere & FTP Klienter 0 19. jun 2009 02:35
Hvilket operativsystem? tomthedrummer1992 Windows-operativsystemer 5 12. maj 2008 14:20
Nye operativsystem store dag er nær! tjpearson General Software Chat 3 5 december 2007 01:46
Operativsystem og RAM megabyte CPU, bundkort og RAM 8 8 november 2007 16:34
Hvad er den bedste Linux OS (Operativsystem) er der? nicene98 Linux & Alternative OS 3 30 marts 2007 18:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.