![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki ... kauan sitten olen asentanut toisen version Windows XP: n minun tietokone. Jos muisti palvelee olen asentanut sen samasta hakemistosta kuin alkuperäinen käyttöjärjestelmä. I uninstalled se pian sen jälkeen ... kuitenkin aina käynnisty, tietokone kysyy minulta joka kopio XP Haluan käyttää. Tämä siitä huolimatta, että olen sittemmin täysin uudelleenasennettavien ikkunat ja jopa korvattava fyysinen kovalevy! Miten saan sen lopettamaan pyytää, käyttöjärjestelmä, joka ei enää ole olemassa? Tällä hetkellä olen jo XP Pro joka AMD Athlon 64 3000 + 2 Keikat RAM-muistia ja 750 Keikat 3 kovalevyjä. Sydämelliset kiitokset! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Muokkaat boot.ini-tiedostoa ja poistaa Oss sinun ei kauan halua näkyvän tämän luettelon, jos sinulla on vain yksi OS olevaan luetteloon sitten se saa kiertää.
| |||
| |||
| Muuttaminen boot.ini-tiedostoa ei Temppu ... ongelma ratkaistu! Monet kiitokset! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| IE 8 ei tue tätä käyttöjärjestelmä | BreannaRice | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 19th Jun 2009 02:35 |
| Mikä käyttöjärjestelmä? | tomthedrummer1992 | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 12. toukokuuta 2008 14:20 |
| Uusi käyttöjärjestelmä suuri päivä on lähellä! | tjpearson | General Software Chat | 3 | 5. Joulukuu 2007 01:46 |
| Käyttöjärjestelmä ja Ram | megatavu | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 8. marraskuu 2007 16:34 |
| Mikä on paras linux OS (Operating system) on olemassa? | nicene98 | Linux & Alternative OS | 3 | 30th Mar 2007 18:21 |
| Thread Tools | |
| |