![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle ... for lenge siden jeg installerte en ekstra versjon av Windows XP på maskinen min. Hvis minnet fungerer, jeg installerte det på samme katalog som mitt opprinnelige operativsystemet. Jeg har avinstallert den kort tid ... Men hver gang jeg støvel opp datamaskinen ber meg som kopi av XP jeg ønsker å bruke. Dette til tross for at jeg har siden helt reinstallert windows og selv erstattet den fysiske harddisken! Hvordan kan jeg få det til å slutte å be om et operativsystem som ikke finnes lenger? Currently Jeg kjører XP Pro på en AMD Athlon 64 3000 + med 2 Gigs RAM og 750 Gigs på 3 harddisker. Mange takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du redigerer filen Boot.ini og fjerne Oss du ikke lengre vil skal vises i listen, hvis du bare har ett OS på listen og det blir forbigått.
| |||
| |||
| Endre Boot.ini gjorde lure ... problemet løst! Mange takk! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| IE 8 er ikke støttet på dette operativsystemet | BreannaRice | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 19 juni 2009 02:35 |
| Hvilket operativsystem? | tomthedrummer1992 | Windows-operativsystemer | 5 | 12 mai 2008 14:20 |
| Nye operativsystemet store dagen er i nærheten! | tjpearson | General Software Chat | 3 | 5 desember 2007 01:46 |
| Operativsystem og Ram | megabyte | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 8 nov 2007 16:34 |
| Hva er den beste Linux OS (Operativsystem) er det? | nicene98 | Linux og alternative OS | 3 | 30 mars 2007 18:21 |
| Thread Tools | |
| |