mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Computer Manglende Boot på Alternate Start Up

Reply

Thread Tools
Old 27 februar 2009, 08:47
Donor-Gruppen

Default Computer Manglende Boot på Alternate Start Up

Ikke at det er det rigtige sted for denne tråd. Grundlæggende hver anden gang jeg starter min pc det bliver tidligere Windows belastning skærmen stadig er sort og ikke indlæses.

Jeg har for nylig opdateret både min drev årsag havde jeg lidt af et virus problem.

Sætter pris på enhver hjælp givet:)
Old 27 februar 2009, 08:48
Administrator Gruppen

Lyder som korrupt vinduer filer eller en driver problem.

Kan du starte i fejlsikret tilstand? Derefter indstille HD at gøre en checkdisk om genstart.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 27 februar 2009, 08:55
Donor-Gruppen

Tak for det hurtige svar Dave. Im på computeren lige nu så det virker fint på alle suppleant bootup. Faktisk problemet sker ganske sjældent. Er checkdisk sikkert? Jeg kan huske et par uger siden, da jeg var udstationering på min tråd med virus problem og nogen sagde, at chdsk kan være ret farligt.
Old 19 marts 2009, 01:50
Bandlyst Gruppen

OS er beskadiget, og du er nødt til at installere nye vindue, og hvis der er virus problem derefter gå for fuld format i stedet for quick format eller du kan reparere beskadigede filer ved hjælp startbar cd af dit operativsystem, mens den kører OS CD derefter mulighed vil komme til reparation derefter vælge det og type no.1 og skrive denne kommando til reparation eller inddrive konsol CHKDSK / r det kommer til at løbe og din ville reparation.
Old 19 marts 2009, 03:00
Donor-Gruppen

Det er ikke viral. Har ikke haft nogen problemer med det i et par uger nu, mener, at det må have været nogle modstridende programmer. Jeg plejede at bruge en vis CrystalClear pakke til at ændre udseendet af Windows, men jeg ændrede pakke, og nu ser det ud til at være OK.

Tak for det svar, selv om:)
Old 19 marts 2009, 03:10
Donor-Gruppen

Hvis han nylig omformateret både hans drev, jeg tror, det er sikkert at antage, at han geninstalleret Windows og denne aktion vil have dræbt nogen virus's.

Han kan boot Windows skiftevis, så intet behov for OS CD på dette tidspunkt.

Dave allerede foreslået CHKDSK

Ikke sikker på, hvordan du konkludere, at OS er beskadiget

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 19 marts 2009, 03:12
Donor-Gruppen

@ dmdougie

Har du har det samme spørgsmål, før du formateret / geninstalleret?

Edit:

Bare bemærket du har fundet svaret .... godt klaret
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Suppleant webbrowsere evilfantasy Webbrowsere & FTP Klienter 11 24 marts 2009 04:22
Suppleant firewall dudeinmud Virus, Spyware & Sikkerhed 7 26 august 2008 09:22
Begge drev i mangel og lejlighedsvis indefrysningskendelser ved boot op EdenB Drives & flytbare medier 6 6 juli 2008 18:13
Min computer vil ikke starte? windows3001 Windows-operativsystemer 8 5th Mar 2008 14:20
Computer vil ikke starte chaz100 General Hardware Chat 4 1 februar 2008 07:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.