vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

Tietokone ei ole Boot on Alternate käynnistysjärjestelmän

Reply

Thread Tools
Old 27 helmikuu 2009, 08:47
Rahoittajien ryhmän

Default Tietokone ei ole Boot on Alternate käynnistysjärjestelmän

Ei ole varma, että tämä on oikea paikka tälle säiettä. Periaatteessa joka toinen kerta, kun käynnistän tietokoneen se menee ohi ikkunat kuorma näytön sitten edelleen musta eikä kuormaa.

Olen hiljattain uudelleen sekä minun ajaa aiheuttaa minulla oli hieman virus ongelma.

Arvostaa apua annetaan:)
Old 27 helmikuu 2009, 08:48
Administrator Group

Kuulostaa korruptoitunut ikkunat tiedostoja tai kuljettajan ongelma.

Voitko käynnisty vikasietotilassa? Sitten käynnistetään HD tehdä checkdisk on reboot.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 27 helmikuu 2009, 08:55
Rahoittajien ryhmän

Kiitos nopeasta vastauksesta Dave. Im tietokoneeseen juuri nyt, koska se toimii sakkoa joka varajäsenen käynnistyskansiosta. Infact tämä ongelma ilmenee varsin harvoin. Onko checkdisk turvallista? Muistan pari viikkoa sitten, kun olin lähettämässä minun säikeen-virus ongelma, ja joku sanoi, että chdsk voi olla aika vaarallista.
Old 19 maaliskuu 2009, 01:50
Banned ryhmän

OS on vioittunut ja sinun täytyy asentaa tuoreen ikkuna ja jos on virus ongelma sitten täydellisen muodon sijaan nopean muodossa tai voit korjata vioittuneita tiedostoja käyttämällä bootable cd sinun OS kun käynnissä OS CD sitten vaihtoehto tulee korjaus Valitse sitten, ja tyyppi No.1 ja kirjoittaa tätä komentoa korjaus tai perii konsoli CHKDSK / r se toteutetaan ja teidän olisi korjata.
Old 19 maaliskuu 2009, 03:00
Rahoittajien ryhmän

Se ei ole virus. Havent ollut mitään ongelmia sen pari viikkoa nyt sitä mieltä, että on joitakin ristiriitaisia ohjelmia. Käytin käyttää tietyn CrystalClear paketti muuttaa ulkoasua ikkunat, mutta olen muuttanut paketti ja nyt se näyttää olevan OK.

Kiitos vastauksesta kuitenkin:)
Old 19 maaliskuu 2009, 03:10
Rahoittajien ryhmän

Jos hän äskettäin uudelleen hänen asemat, mielestäni se on turvallista olettaa, hän uudelleenasennettavien Windows ja tämä toiminta on kuollut pois mitään virus's.

Hän voida boot Windows vuorotellen, joten ei ole tarvetta OS CD tässä vaiheessa.

Dave ehdotti jo CHKDSK

Etkö ole varma, miten voit päätellä, että OS on vioittunut

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 19 maaliskuu 2009, 03:12
Rahoittajien ryhmän

@ dmdougie

Onko sinulla on samasta asiasta, ennen kuin alustettu / uudelleenasennettavien?

Edit:

Juuri huomasin, olet löytänyt vastausta .... hyvin tehty
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Vaihtoehtoinen web-selaimet evilfantasy Web-selaimet ja FTP Clients 11 24th Mar 2009 04:22
Alternate palomuuri dudeinmud Virusten, vakoiluohjelmien & Security 7 26th Aug 2008 09:22
Molemmat asemia ei ole ja joskus jäädyttäminen aikana käynnistyä EdenB Drives & Removable Media 6 6. Jul 2008 18:13
Oma tietokone ei käynnisty? windows3001 Windows-käyttöjärjestelmät 8 5th Mar 2008 14:20
Tietokone ei käynnisty chaz100 Rautatavaran Chat 4 1. Feb 2008 07:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.