![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ei ole varma, että tämä on oikea paikka tälle säiettä. Periaatteessa joka toinen kerta, kun käynnistän tietokoneen se menee ohi ikkunat kuorma näytön sitten edelleen musta eikä kuormaa. Olen hiljattain uudelleen sekä minun ajaa aiheuttaa minulla oli hieman virus ongelma. Arvostaa apua annetaan:)
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa korruptoitunut ikkunat tiedostoja tai kuljettajan ongelma.
| |||
| |||
| Kiitos nopeasta vastauksesta Dave. Im tietokoneeseen juuri nyt, koska se toimii sakkoa joka varajäsenen käynnistyskansiosta. Infact tämä ongelma ilmenee varsin harvoin. Onko checkdisk turvallista? Muistan pari viikkoa sitten, kun olin lähettämässä minun säikeen-virus ongelma, ja joku sanoi, että chdsk voi olla aika vaarallista.
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| |||
| |||
| OS on vioittunut ja sinun täytyy asentaa tuoreen ikkuna ja jos on virus ongelma sitten täydellisen muodon sijaan nopean muodossa tai voit korjata vioittuneita tiedostoja käyttämällä bootable cd sinun OS kun käynnissä OS CD sitten vaihtoehto tulee korjaus Valitse sitten, ja tyyppi No.1 ja kirjoittaa tätä komentoa korjaus tai perii konsoli CHKDSK / r se toteutetaan ja teidän olisi korjata. |
|
| |||
| |||
| Se ei ole virus. Havent ollut mitään ongelmia sen pari viikkoa nyt sitä mieltä, että on joitakin ristiriitaisia ohjelmia. Käytin käyttää tietyn CrystalClear paketti muuttaa ulkoasua ikkunat, mutta olen muuttanut paketti ja nyt se näyttää olevan OK. Kiitos vastauksesta kuitenkin:)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos hän äskettäin uudelleen hänen asemat, mielestäni se on turvallista olettaa, hän uudelleenasennettavien Windows ja tämä toiminta on kuollut pois mitään virus's.
| |||
| |||
| @ dmdougie Onko sinulla on samasta asiasta, ennen kuin alustettu / uudelleenasennettavien? Edit: Juuri huomasin, olet löytänyt vastausta .... hyvin tehty |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Vaihtoehtoinen web-selaimet | evilfantasy | Web-selaimet ja FTP Clients | 11 | 24th Mar 2009 04:22 |
| Alternate palomuuri | dudeinmud | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 7 | 26th Aug 2008 09:22 |
| Molemmat asemia ei ole ja joskus jäädyttäminen aikana käynnistyä | EdenB | Drives & Removable Media | 6 | 6. Jul 2008 18:13 |
| Oma tietokone ei käynnisty? | windows3001 | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 5th Mar 2008 14:20 |
| Tietokone ei käynnisty | chaz100 | Rautatavaran Chat | 4 | 1. Feb 2008 07:50 |
| Thread Tools | |
| |