mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Bij het uitblijven van de computer op te starten over Alternatieve Start Up

Reply

Thread Tools
Old 27 feb 2009, 08:47
Donor Groep

Default Bij het uitblijven van de computer op te starten over Alternatieve Start Up

Niet zeker of dit de juiste plaats voor deze draad. In principe om de andere keer als ik start mijn pc krijgt langs de ramen belasting scherm blijft dan zwart en geen last.

Ik heb onlangs mijn geherformatteerd beide stations want ik had een beetje een virus probleem.

Waardeer alle hulp krijgen:)
Old 27 februari 2009, 08:48
Administrator Group

Default Bij het uitblijven van de computer op te starten over Alternatieve Start Up

Klinkt als corrupte Windows-bestanden of een driver probleem.

Kun je opstarten in de veilige modus? Vervolgens worden de HD om een checkdisk op reboot.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 27 februari 2009, 08:55
Donor Groep

Bedankt voor de snelle antwoord Dave. Im op de computer nu als het goed werkt op elke plaatsvervanger opstarten. Inderdaad het probleem gebeurt heel zelden. Is checkdisk veilig? Ik herinner me een paar weken geleden, toen was ik het posten op mijn draad met het virus probleem en iemand zei dat chdsk kan heel gevaarlijk zijn.
Old 19 maart 2009, 01:50
Banned Groep

OS is beschadigd en moet u nieuwe venster en als er virus probleem dan verder voor de volledige formaat in plaats van snelle formattering of u kunt het herstel van de beschadigde bestanden door gebruik te maken van opstartbare cd van uw besturingssysteem draaien, terwijl het OS CD vervolgens optie zal komen voor reparatie Vervolgens selecteert u dat en type no.1 en schrijf deze opdracht voor reparatie of terugvorderen console CHKDSK / r zal draaien en je zou herstellen.
Old 19 maart 2009, 03:00
Donor Groep

Het is niet virale. Havent had problemen met het voor een paar weken nu, denk dat het moet zijn een aantal tegenstrijdige's. Ik gebruikte voor het gebruik van een bepaalde CrystalClear pakket te veranderen het uiterlijk van Windows, maar ik veranderd pakket en nu lijkt te zijn op OK.

Dank u voor het antwoord al:)
Old 19 maart 2009, 03:10
Donor Groep

Als hij onlangs opnieuw zijn beide schijven, ik denk dat het veilig is om te veronderstellen dat hij Windows opnieuw geïnstalleerd en deze actie zal hebben gedood uit een virus is.

Hij kan booten naar Windows afwisselend, dus geen noodzaak voor OS-cd in dit stadium.

Dave al gesuggereerd CHKDSK

Niet zeker weet hoe je concluderen dat het besturingssysteem is beschadigd

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 19 maart 2009, 03:12
Donor Groep

@ dmdougie

Heb je hetzelfde probleem, voordat u geformatteerd / geïnstalleerd?

Edit:

Net gemerkt u het antwoord gevonden .... well done
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Alternatieve webbrowsers evilfantasy Web Browsers & FTP Clients 11 24 mrt 2009 04:22
Afwisselende firewall dudeinmud Virus, spyware & Security 7 26 aug 2008 09:22
Beide stations niet en soms bevriezen tijdens opstarten EdenB Drives & Removable Media 6 De 6 juli 2008 18:13
Mijn computer start niet op? windows3001 Windows besturingssystemen 8 De 5 maart 2008 14:20
Computer start niet chaz100 Algemeen Hardware Chat 4 De 1 februari 2008 07:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.