![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Niet zeker of dit de juiste plaats voor deze draad. In principe om de andere keer als ik start mijn pc krijgt langs de ramen belasting scherm blijft dan zwart en geen last. Ik heb onlangs mijn geherformatteerd beide stations want ik had een beetje een virus probleem. Waardeer alle hulp krijgen:)
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als corrupte Windows-bestanden of een driver probleem.
| |||
| |||
| Bedankt voor de snelle antwoord Dave. Im op de computer nu als het goed werkt op elke plaatsvervanger opstarten. Inderdaad het probleem gebeurt heel zelden. Is checkdisk veilig? Ik herinner me een paar weken geleden, toen was ik het posten op mijn draad met het virus probleem en iemand zei dat chdsk kan heel gevaarlijk zijn.
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| |||
| |||
| OS is beschadigd en moet u nieuwe venster en als er virus probleem dan verder voor de volledige formaat in plaats van snelle formattering of u kunt het herstel van de beschadigde bestanden door gebruik te maken van opstartbare cd van uw besturingssysteem draaien, terwijl het OS CD vervolgens optie zal komen voor reparatie Vervolgens selecteert u dat en type no.1 en schrijf deze opdracht voor reparatie of terugvorderen console CHKDSK / r zal draaien en je zou herstellen. |
|
| |||
| |||
| Het is niet virale. Havent had problemen met het voor een paar weken nu, denk dat het moet zijn een aantal tegenstrijdige's. Ik gebruikte voor het gebruik van een bepaalde CrystalClear pakket te veranderen het uiterlijk van Windows, maar ik veranderd pakket en nu lijkt te zijn op OK. Dank u voor het antwoord al:)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als hij onlangs opnieuw zijn beide schijven, ik denk dat het veilig is om te veronderstellen dat hij Windows opnieuw geïnstalleerd en deze actie zal hebben gedood uit een virus is.
Hij kan booten naar Windows afwisselend, dus geen noodzaak voor OS-cd in dit stadium. Dave al gesuggereerd CHKDSK Niet zeker weet hoe je concluderen dat het besturingssysteem is beschadigd Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| @ dmdougie Heb je hetzelfde probleem, voordat u geformatteerd / geïnstalleerd? Edit: Net gemerkt u het antwoord gevonden .... well done |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Alternatieve webbrowsers | evilfantasy | Web Browsers & FTP Clients | 11 | 24 mrt 2009 04:22 |
| Afwisselende firewall | dudeinmud | Virus, spyware & Security | 7 | 26 aug 2008 09:22 |
| Beide stations niet en soms bevriezen tijdens opstarten | EdenB | Drives & Removable Media | 6 | De 6 juli 2008 18:13 |
| Mijn computer start niet op? | windows3001 | Windows besturingssystemen | 8 | De 5 maart 2008 14:20 |
| Computer start niet | chaz100 | Algemeen Hardware Chat | 4 | De 1 februari 2008 07:50 |
| Thread Tools | |
| |