![]() |
|
| |||
| |||
| Ikke sikker på at dette er rett plass for denne tråden. Utgangspunktet hver gang jeg starter opp PCen får forbi vinduene Beregnigner skjermen så forblir svart og ikke lastes inn. Jeg har nylig reformatert både mitt stasjoner fordi jeg hadde litt av et virus problem. Setter pris på all hjelp gitt:)
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som korrupte windows filer eller en driver problem.
| |||
| |||
| Takk for raske svar Dave. Im på datamaskinen nå som det fungerer fint på alle alternative bootup. Infact problemet skjer ganske sjelden. Er checkdisk trygt? Jeg husker et par uker siden da jeg var innlegg på min tråd med virus problem, og noen sier at chdsk kan være ganske farlig.
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| OS har skadet og du trenger å installere ny vindu, og hvis det er virus problem så gå for full format i stedet for rask format eller du kan reparere ødelagte filer ved hjelp oppstartbar cd av OS mens du kjører OS CD deretter alternativet kommer til reparasjon Deretter velger du det og skriver no.1 og skrive denne kommandoen for reparasjon eller gjenopprette konsollen CHKDSK / r den skal publiseres, og vil reparere. |
|
| |||
| |||
| Det er ikke viral. Har ikke hatt noen problemer med den for et par uker nå, tror det må ha vært noen konflikt mellom programmer. Jeg pleide å bruke et bestemt CrystalClear pakken for å endre utseendet på Windows men jeg endret pakken og nå synes det å være OK. Takk for svaret selv:)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis han nylig reformatert både sine stasjoner, Jeg tror det er trygt å anta han reinstallert Windows, og denne handlingen vil ha drept av eventuelle virus's.
| |||
| |||
| @ dmdougie Visste du har det samme problemet, før du formatert / reinstallert? Edit: Bare merke til at du har funnet svaret .... godt gjort |