![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Inte säker på att detta är rätt plats för denna tråd. I princip varannan gång jag startar upp min dator och det blir tidigare fönstren belastning skärmen sedan förblir svart och inte belastning. Jag har nyligen formaterat om båda mina diskar för jag hade lite av ett virus problem. Jag uppskattar all hjälp med:)
__________________ I går kväll Jag låg i sängen och titta upp på stjärnorna på himlen och jag tänkte för mig själv där i helsike är det taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Låter som korrupta fönster filer eller en förare problem.
| |||
| |||
| Tack för ett snabbt svar Dave. Im på datorn just nu, eftersom det fungerar bra på alla alternativ uppstart. Infact problemet händer ganska sällan. Är checkdisk säkert? Jag minns för några veckor sedan när jag var meddelanden på min konversation med viruset problem och någon sa att chdsk kan vara ganska farligt.
__________________ I går kväll Jag låg i sängen och titta upp på stjärnorna på himlen och jag tänkte för mig själv där i helsike är det taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| OS har skadat och du behöver installera nya fönster och om det finns virus problem sedan gå för fullt format i stället för snabbformatering eller så kan du reparera skadade filer genom att använda startbar cd i din OS medan OS CD sedan alternativ kommer för reparation Sedan väljer du det och typ no.1 och skriv detta kommando för att reparera och återställa konsollen CHKDSK / r det kommer att köras och ditt skulle repareras. |
|
| |||
| |||
| Det är inte virus. Har icke haft några problem med det för ett par veckor nu, tror att det måste ha varit en del motstridiga program. Jag brukade använda en viss CrystalClear paketet att ändra utseendet på windows men jag förändrat paket och nu verkar det vara OK. Tack för svaret dock:)
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om han nyligen omformaterad båda enheter, jag tror det är säkert att anta att han installerat om Windows och detta kommer att ha dödats av ett virus är.
| |||
| |||
| @ dmdougie Hade du samma fråga, innan du formaterade / installeras? Edit: Bara noterat att du har hittat svaret .... bra gjort |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Alternate Webbläsare | evilfantasy | Webbläsare & FTP Klienter | 11 | 24 mars 2009 04:22 |
| Alternate brandvägg | dudeinmud | Virus, spionprogram och säkerhet | 7 | 26 august 2008 09:22 |
| Båda driver misslyckas och ibland frysning under starta upp | EdenB | Drives & Removable Media | 6 | 6 juli 2008 18:13 |
| Min dator startar inte upp? | windows3001 | Windows-operativsystem | 8 | 5 mars 2008 14:20 |
| Datorn startar inte | chaz100 | General Hardware Chat | 4 | 1 februari 2008 07:50 |
| Thread Tools | |
| |