![]() |
|
| |||
| |||
| Gisteren heb ik opnieuw het moederbord van de computer in mijn huis, dat was allemaal prima en dandy, totdat ik een paar drivers geïnstalleerd en alle Windows-updates. Windows Update gedwongen mij te herstarten, maar het zou krijgen om de login-scherm, zonder opnieuw op te starten. Ik keek in Logboekinzage en volgens de "save-dump"-rapport van de uiterst snelle BSOD werd een "0x00000007f" etc etc etc. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| opnieuw installeren van het OS
| |||
| |||
| Ik heb in slagen om in de veilige modus en doe een systeem te herstellen die is geplaatst .... ding is i dont weet wanneer dit gaat gebeuren ...=/ |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Stuck in XP Boot Menue Loop | splassht | Windows besturingssystemen | 1 | 18 november 2009 04:53 |
| Hard Drive of Windows? Pct Wont Boot correct en is Stuck in een Continual Loop! | soupdragon1973 | Windows besturingssystemen | 12 | 7 november 2009 09:00 |
| Hard Drive Stuck in Doorlopend Check Disk Loop | amyreaney | Drives & Removable Media | 1 | 27 mei 2009 03:11 |
| Start niet, vast in een soort lus | keithh233 | Windows besturingssystemen | 4 | 18 mrt 2008 03:39 |
| Computer vastzitten in boot lus | Axegrinder | Algemeen Hardware Chat | 12 | 27 Jan 2008 15:34 |
| Thread Tools | |
| |