mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Computer fast i boot loop = /

Reply

Thread Tools
Old 20th 2008 Feb, 10:26
Medlem Group

Default Computer fast i boot loop = /

Går i omformatert hovedinnstillingene datamaskin i huset mitt, det var alt fint og dandy, inntil jeg installert noen drivere og alle Windows-oppdateringer. Windows Update tvunget meg til å starte på nytt, men det vil komme til påloggingsskjermbildet uten å starte.

Jeg så i Hendelsesliste, og i henhold til "lagre dump" rapportere ekstremt raske bsod var en "0x00000007f" etc etc etc.
Old 20th 2008 Feb, 10:58
Donor Group

re-installere os

Min System: Cewy er rart macine

Prosessor (er):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Hovedkort:
asus p5q deluxe
RAM-minne:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Lydkort:
onboard
Harddisk (er):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optisk stasjon (er):
3 asus dvd forfattere, LightScribe
Case / PSU:
Lian-li armoursuite PC-p60
Cooling:
tuniq tårn
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit LAN-porter
Skjerm (er):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / ARCH linux
Old 20th 2008 Feb, 12:13
Medlem Group

Jeg fikk klare å komme inn i sikker modus og gjør en systemgjenopprettingspunkt som ble sendt .... ting er jeg dont vite om dette kommer til å skje igjen ...=/
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
XP Stuck in Boot Menue Loop splassht Windows-operativsystemer 1 18 november 2009 04:53
Harddisk eller Windows? PC wont Boot Up riktig og er Fast i en kontinuerlig Loop! soupdragon1973 Windows-operativsystemer 12 7 november 2009 09:00
Harddisk Stuck i kontinuerlig Check Disk Loop amyreaney Drivere og flyttbare medier 1 27 mai 2009 03:11
Vil ikke starte, fast i en slags loop keithh233 Windows-operativsystemer 4 18 mars 2008 03:39
Computer fast i boot loop Axegrinder General Hardware Chat 12 27 januar 2008 15:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.