![]() |
|
| |||
| |||
| Igår i omformaterad systemkortet i mitt hus, det var allt bra och dandy, tills jag installerat några drivrutiner och alla Windows-uppdateringar. Windows update tvingade mig att starta om men det skulle komma till inloggningssidan utan omstart. Jag tittade i Loggboken och enligt "spara dumpa" rapport till den mycket snabba bsod var en "0x00000007f" etc etc etc. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| åter installera os
| |||
| |||
| Jag lyckades ta sig in i felsäkert läge och göra en systemåterställning vilket har publicerats .... är jag vet inte om detta kommer att hända igen ...=/ |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| XP Stuck in Boot Meny Loop | splassht | Windows-operativsystem | 1 | 18 november 2009 04:53 |
| Hårddisk eller Windows? St wont Boot korrekt och har fastnat i en ständig loop! | soupdragon1973 | Windows-operativsystem | 12 | 7 november 2009 09:00 |
| Hårddisk Stuck fortgående Check Disk Loop | amyreaney | Drives & Removable Media | 1 | 27 maj 2009 03:11 |
| Kommer inte att starta, fastnar i en sorts loop | keithh233 | Windows-operativsystem | 4 | 18 mars 2008 03:39 |
| Computer fastnat i boot loop | Axegrinder | General Hardware Chat | 12 | 27 januari 2008 15:34 |
| Thread Tools | |
| |