![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har XP Professional. Windows belastninger og automatisk kommer til en blå stop skærm: fejlkoden 0x00000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA ked af at genere nogen med dette, men det vil ikke gøre noget det plejer at starte i fejlsikret tilstand eller min sidste kendte arbejder config. Jeg prøvede at bruge den oprindelige Windows-cd at reparere xp men det vil bare ikke arbejde. noget jeg kan gøre uden at miste alle mine data? tak, steve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at starte fra Windows XP-cd'en igen og gå ind i reparations-konsollen og skriv "Chkdsk / f / r ", Der kan løse dit problem
| |||
| |||
| hej, ked af at være abit langsom, men på hvilket tidspunkt skal jeg skrive det. når det kommer op med mulighed for at reparere (r) eller installere (enter) eller senere? undskyld igen |
|
| |||
| |||
| gå ind i reparation option, hvor du vil have en dos prompt type, noget c> skriv det i der, bør det løse dit problem |
|
| |||
| |||
| not working ... den beder om en admin password og jeg dont kende hvad er det så jeg kan ikke gøre mere. tak for din tid sin gode for dig at prøve og hjælpe:) |