![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on XP Professional. Windows lataa automaattisesti tulee sininen lopettaa näyttö: virhekoodin 0x00000050 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA valitettavasti ketään häiritse tätä, mutta se ei tee mitään se tapa aloittaa vikasietotilassa tai viimeinen tunnettu työ config. Olen yrittänyt käyttää alkuperäistä Windowsin CD korjata XP, mutta se vain ei toimi. mitä voin tehdä ilman, että menettää kaikki tietoni? Thanks, steve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile levyltä käynnistäminen Windows XP: n CD uudelleen ja mennä korjaus konsoliin ja kirjoita "Chkdsk / f / r "Joka saattaa korjata ongelman
| |||
| |||
| Hei, anteeksi on abit hitaasti, mutta missä vaiheessa minun pitäisi tyypin. Kun se tulee on mahdollisuus korjata (r) tai asentaa (kirjoita) tai myöhemmin? Sorry again |
|
| |||
| |||
| Hyppää korjaus vaihtoehto, jos sinulla on DOS-kehote, jotain c> tyyppi se on, se pitäisi ratkaista ongelman |
|
| |||
| |||
| ei toimi ... se pyytää admin tunnussana ja i-kirjain dont osata mikä se on niin i cant do enää. Kiitos ajastasi hyvän teistä yrittää auttaa:) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokone ei käynnisty: ( | TOA5T | Rautatavaran Chat | 3 | 31. lokakuu 2008 04:16 |
| Oma tietokone ei käynnisty ollenkaan | navnut | Rautatavaran Chat | 24 | 20 Sep 2008 04:01 |
| Ei voi Boot Computer | morrowj112 | Rautatavaran Chat | 9 | 4th Aug 2008 20:11 |
| Tietokone ei Boot | shramek23 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 14. Joulukuu 2007 17:00 |
| Tietokone ei käynnisty | ss8601 | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 24. marraskuu 2007 12:45 |
| Thread Tools | |
| |